حسین فرکی

سرمربی تیم سایپا گفت: با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته بودیم به دنبال 3 امتیاز بازی با سیاه جامگان بودیم.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری بعد از بازی تیمش با سیاه‌جامگان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کرده بودیم، سه امتیاز این بازی برایمان در اولویت قرار داشت و چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداشتیم.

وی ادامه داد: تیم سیاه‌جامگان را خوب آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کرده بودیم. در این بازی عملکرد قابل قبولی داشتیم و بر توپ و میدان مسلط بودیم. اعتقاد دارم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردیم که از این موقعیت‌ها توانستیم دو گل به ثمر برسانیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اهدافی که باشگاه در ابتدای فصل اعلام کرده بود تا هفته چهارم باید هفت امتیاز کسب کنیم. با این پیروزی شرایط خود را در جدول بهبود بخشیدیم و به دنبال برنده شدن در بازی هفته چهارم با پدیده خراسان دیگر نماینده استان خراسان در تهران هستیم. امیدوارم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم تا به اهداف باشگاه رسیده باشیم.

فرکی در خصوص تیم سیاه جامگان اظهار کرد: سیاه جامگان در دو هفته ابتدای لیگ ذوب آهن را شکست داده بود و در دربی مشهد عملکرد قابل قبولی داشت ولی خوشحال هستم که با آنالیزی که انجام داده بودیم توانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.

وی در خصوص داوری این بازی عنوان کرد: هیچ موقع در مورد داوری صحبت نکردم ولی با این حال اعتقاد دارم داوران ما جوان هستند و مثل بازیکنان و مربیان ممکن است هر لحظه اشتباهی مرتکب شوند. امروز هیچ مورد خاصی را از داوران ندیدیم و از عملکرد داوران رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم سایپا در خصوص شروع تیم سایپا در لیگ برتر عنوان کرد: بعد از شکست اولی که مقابل تیم پرسپولیس داشتیم که اعتقاد دارم حق‌مان شکست نبود در دو بازی گذشته عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل روند نتیجه‌گیری خود را ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *