حچت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل در دیدار با اعضای انجمن صنفی خبرنگاران ، خانه مطبوعات و بسیج رسانه شهرستان آمل با بیان این که خبرنگاری امری مقدس و ارزشمند است تصریح کرد : قدردان زحمات خبرنگاران هستیم که نگاه مالی در این عزیزان حاکم نیست , وجایگاه خبرنگاران از نظر معنویت بسیار ارزشمند و مقدس است .

مرتضوی با بیان اینکه  از سوی خبرنگاران زحمات و تلاش های والایی صورت می گیرد  و زمینه ساز خیر و برکات هستید، خاطرنشان کرد:  اصحاب رسانه با تقوامحوری و نگاه دینی گام برمی دارند که ضرورت دارد به این امر مهم و اساسی توجه شده و سرلوحه امور قرار گیرد.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به این که هر حرف و خبری را نمی توانیم رسانه ای کنیم که باید فکر  آبروی مومنبود بیان داشت: خبری که در سایتی منتشر می شود هزاران بیننده دارد و این امری مهم است که جایگاه و اهمیت کار اصحاب رسانه را می رساندو اصحاب رسانه انگاه که می نویسند باید آبروی مردم را لحاظ کرده و صحت و سقم مطالب خود را به درستی بررسی کنند.

امام جمعه آمل تصریح کرد: مدیران باید به اصحاب رسانه به عنوان مشاور و همیار نگاه کنند و از ظرفیت این عزیزان هم بهره گیری لازم و شایسته را داشته باشند

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه در حوزه مشکلات موجود در صنعت می توانند نقش آفرینی خوبی داشته باشند اظهار داشت: قلم و نگاه اصحاب رسانه و خبرنگاران دلسوزانه و زمینه خدمت به مردم می شود که باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود.

محمد محمدی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل در این جلسه افزود: آمل از لحاظ کمیت و کیفیت در حوزه خبرنگاری از شهرهای پیشگام رسانه در مازندران  است که 70 خبرنگار فعال، 9 خبرگزاری، 10 سایت و 6 هفته نامه در این شهرستان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه  17 خبرنگار فعال در شهرستان آمل داریم که فعالیت ها و اقدامات ارزشمندی از سوی این عزیزان انجام می شود تصریح کرد: خبرنگاران در همه حال یار و یاور مدیران هستند و در تمام حوادث و با شرایط مختلف آب و هوایی چه بد و چه خوب در کنار مسئولین هستند درخواست ماهم این است مسئولین شهر لا اقل در روزهای خوش در کنار این عزیزان سخت کوش باشند.

مریم اکبرپور

111

212 2123

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *