عادل غلامی

ورزش حلقه فراموش شده از خاطر مسئولین آملی/عادل غلامی در گفت و گو با هرازنو:گاهی دلم از مسئولین آملی میگیرد.

آمل با داشتن دو ورزشکار المپیکی هنوز نتوانسته نظر مسئولین شهر را نسبت به ورزش عوض کند و متاسفانه هیچ یک از نهاد های شهری اعم از اداره ورزش و جوانان،شورای شهر،شهرداری،فرمانداری و سایرین توجهی به این مهم ندارند.
راه دوری نمیرویم کمتر از یکی دو هفته قبل بود که بهروز عطایی به عنوان سرمربی و امیر حسین اسفندیار به عنوان بازیکن تیم ملی جوانان ایران مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب کردند اما هیچ نهادی حتی یک مراسم استقبال هم برای این افتخار آفرینان نگرفت تا آن ها غريبانه وارد شهر خود شوند.
اداره ورزش و جوانان آمل به عنوان متولی اصلی ورزش شهر به یکی دو بنر برای این افتخار آفرینان بسنده کرد و سایرین هم ترجیح دادند تا خود را به کوچه علی چپ بزنند!!!
اما اوج ناراحتی مردم شهر از آنجایی بیشتر شد که متاسفانه ورزش آمل با داشتن دو ورزشکار المپیکی کوچک ترین توجهی را به خود ندید و المپیکی های آمل بر خلاف سایر هم رشته های خود که با بالاترین حمایت های مادی و معنوی راهی المپیک میشوند حتی یک تماس هم از مسئولین شهر خود دریافت نکردند.
عادل غلامی یار ثابت تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با هرازنو  اظهار کرد :متاسفانه هیچ وقت در طول دوران ورزشی خود مورد حمایت و توجه مسئولین آملی نبودم.
وی درباره شایعاتی که این روزها برخی به آن دامن زده اند و میگویند عادل غلامی محمودآبادی است و شاید به این دلیل در آمل مورد توجه قرار نميگيرد نیز اینگونه پاسخ داد:همه این حرفها بهانه برخی از دوستان برای سرپوش گذاشتن کم کاری هايشان است،من همیشه با افتخار گفتم آملی هستم چون عاشق شهرم و مردم این شهر هستم و خود را مدیون حمایت های این مردم میدانم.
سرعتی زن فیکس تیم ملی والیبال ایران ادامه داد:واقعا گاهی اوقات دلم از دست مسئولين این شهر میگیرد و ناراحت میشوم که چرا هیچ گاه به من و امثال من توجه نميشود.
کاپیتان سابق کاله مازندران اظهار داشت:منتی نیست اما من پنج شش سال از بهترین سال های ورزشی ام را در آمل گذراندم و همیشه با وجود پیشنهادهايي بهتر به عشق شهرم در آمل ماندم اما هرگز هیچ تقدیری از من نشد.
غلامی خاطر نشان کرد:خدارو شکر بنده و امثال من نیاز مالی نداریم اما گاهی اوقات مسئولان شهر میتوانند با کارهایی که انجام میدهند ما را تشویق کنند و ما نیز قطعا انگیزه بیشتری برای افتخار آفرینی برای شهر و کشور خود خواهیم گرفت.
ملی پوش آملی تیم ملی والیبال ایران که هم اکنون در ریو محل بازی های المپیک به سر میبرد در پایان صحبت های خود گفت:گاهی اوقات،وقتی خودمان را با سایر هم رشته های خود مقایسه میکنیم که برای آن ها در شهرشان چه تجلیل هایی گرفته ميشود اما در آمل حتی یک بنر هم برای ما نمیزنند واقعا ناراحت میشویم که چه تفاوت آشکاری بین مسئولین شهر ما با سایر استان ها وجود دارد.
جواد نیک پرور هرازنو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *