هراز نو : نرگس محمدی از بازیگران سینما و تلویزیون کشورمان صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی حضور یافت .

محمدی پس از حضور در جلسه دفاع پایان نامه یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی در این باره به خبرنگار ما گفت : خواهرم دانشجوی کارشناسی رشته روانشناسی واحد آیت الله آملی بود و امروز به همراه خانواده در جلسه دفاع ایشان شرکت کردیم .

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفتگو با مدیر روابط عمومی واحد آیت الله آملی از زحمات استادان و کارکنان این دانشگاه تشکر کرد و اعلام کرد : دانشگاه زیبای آیت الله آملی یکی از زیباترین دانشگاه ها در دامنه جنگل می باشد و هیچ چیزی کمتر از دانشگاه های معتبر دنیا ندارد .

وی با آرزوی کامیابی و سعادت برای همه دانشجویان و استادان از زحمات دکتر فاضل لاریجانی رییس و مدیرگروه رشته روانشناسی و استادان تشکر کرد .

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه خوشحالم خواهرم دراین دانشگاه درس خوانده است  در پاسخ به سوال روابط عمومی واحد آیت الله آملی برای ارایه پیشنهاد و انتقاد تاکید کرد : به نظرم ساخت یک خوابگاه در داخل این دانشگاه بین المللی مناسب باشد، همچنین  مسیر جاده از تهران تا اینجا هم همیشه موجب نگرانی ما برای رفت و آمد خواهرم می شد.

 محمدی در پایان یک یادداشت کوتاه برای دفتر بازدید چهره های سرشناس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی به یادگار گذاشت .

14 22 IMG_2515

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *