هراز نو :پس از ارتقا هاشم جمشید پناه مدیر موفق اداره ورزش و جوانان آمل به اداره کل ورزش استان مازندران محمود ناییج به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان آمل منصوب شد مدیری که سالهای آخر عمر مدیریتی خود را طی میکرد و در آستانه بازنشستگی قرار داشت.
ناییج گرچه از مدیران سالم و زحمتکش به شمار ميرفت اما هرگز نتوانست در حد یک مدیر تمام عیار و کار آمد عمل کند و در بسیاری از اوقات این اداره دچار مشکلات و بحران بود و از طرفی هم ارتباط ضعیف با اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز ورزش آمل را دچار دردسر های جدی کرد تا جایی که همه اهالی ورزش از این وضعیت گله مند بوده و تغییر در راس اداره ورزش و جوانان آمل را خواستار بودند.
اما اوایل سال جاری سرانجام بحث جدی شد و با اعلام رسمی بازنشستگی محمود ناییج گزینه های جایگزین وی مطرح شد.
در ابتدا گزینه های فراوانی مطرح شد اما هاشم جمشید پناه رییس سابق اداره ورزش آمل،غلامرضا رضوی معاون مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و ریاست اسبق اداره ورزش و جوانان آمل و اسماعیل پهلوان رییس وقت اداره ورزش و جوانان محمود آباد جزو جدی ترین گزینه ها برای تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان آمل بودند.
با نگاهی به این لیست سه نفره اسماعیل پهلوان کمترین شانس را دارا بود اما جمشید پناه به عنوان گزینه جدی عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل و لاريجان در مجلس شورای اسلامی و غلامرضا رضوی مدیر ورزشی و مورد حمایت اهالی ورزش شهرستان دارای شانس بالایی بودند.
در ابتدای کار به پیشنهاد و پا فشاری نماینده مردم آمل جمشید پناه به عنوان گزینه اصلی به اداره کل ورزش مازندران معرفی شد اما بنا به دلایلی مورد تایید مدیرکل قرار نگرفت تا زمزمه های جدی مبنی بر حضور غلامرضا رضوی شنیده شود،رضوی که در مدت زمان حضور خود در اداره ورزش آمل عملکرد مناسبی از خود به جای گذاشت و از جمله مدیران خوش نام و تحصیل کرده ورزشی به شمار می آمد مورد حمایت اهالی ورزش آمل قرار گرفت تا شاید وی با توانایی های خود بتواند اوضاع نه چندان خوب ورزش آمل را به حالت بهتری برساند اما این پیشنهاد نيز مورد تایید قرار نگرفت تا از این فرصت طلایی ناصر نصری معاون وقت محمود ناییج بیشترین استفاده را کند و به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان آمل معرفی شود.
پس از این انتخاب بود که اهالی ورزش آمل باز هم نا امید شده و بزرگان ورزش آمل لب به انتقاد گشودند.
بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران و تیم ملی جوانان ایران در واکنش به این انتصاب ابراز نگرانی کرد و گفت:متاسفانه در سالیان اخیر ورزش آمل اوضاع چندان خوبی ندارد و تنها چاره کار شاید حضور مدیرانی چون رضوی یا جمشید پناه باشد.
گرچه به اذعان خیلی ها ناصر نصری به زودي باید میز مدیریت را تحویل دهد اما وی در اقدامی جالب تصمیم به برگزاری نشست خبری با دعوت از  تعداد کمی از اهالی رسانه گرفت و جالب اینکه از خبرنگاران ورزشی نویس نیز دعوت به عمل نیامد،نشستی که صبح یکشنبه برگزار شد خالی از حاشیه نبود و یکی دو تن از خبرنگاران حاضر به طور جدی به ناصر نصری بابت عدم دعوت خبرنگاران ورزشی انتقاد کردند،انتقادی که هرگز با جوابی قانع کننده از سوی نصری همراه نشد.
جواد نیک پرور هرازنو

4 thoughts on “حال ورزش آمل خوب نیست/نشست خبری ناکام ناصر نصری برای ابقا”
  1. همیشه وهر جا مخصوصا در ارتش ادعای سلسله مراتب فرماندهی دارند ودر ادارات دولتی برای رسیدن به مدیریت صحبت از تجربه کار وکارمندی خاک خوردن اداره مربوطه میشود و ایا این مدعی در مورد تربیت بدنی هم لحاظ میگررد؟؟؟ جناب نصری دارای تحصیلات درست تربیت بدنی میباشد ومدرک کیلویی ندارد در گذشته هم عضو تیم هندبال وبسکتبال بود وورزشکار ساعی بودند وهستند . تا کی راند بازی ولابیگری فلان نماینده حامی فلانی هست وفلانی از یارو حمایت میکند!!!! اما اقای نصری فقط با پشتکار و تلاش خودش این مراتب را طی نمود و به اندازه کافی هم خاک اداره ورزش را میل نمود و بشکر الله پشت هیچ کسی قایم نشد تا به مسند بنشیند و تابع اوامر مسند نشینان باشد بجای همهمه وایجاد جو تنش و تشنج همه دست یاری بدهید برای ورزش امل نترسید که شخصی ساده وبدون پارتی میز نشین شد اما بدانید ان پشت میز نشین انسان سالمی است. ونیازمند همکاری شماست دلتان برای ورزش شهرتان بتپد نه برای میزش و به میز تکیه ندهید چون به کسی وفا ندارد این چهار پا . . . .

  2. اتفاقا ناصر نصری با تغییراتی که در چند هیات ورزشی بخصوص کشتی و پزشکی ورزشی صورت دادند و جلساتی که برای احیای هندبال آمل که زمانی در شمال کشور سر آمد بود نشان داد عزم جدی برای پیشرفت ورزش آمل دارند و برنامه های زیادی را درنظر گرفته اند.برخلاف آقای جمشید پناه که با لابی آمد و با لابی به معاونت استان رسیدند وعلت نابودی ورزش آمل روسای هیات زمان ایشان بودند و بعد از آن بی انگیزه بودن محمود نائیج.حل سئوال بنده این است خبرنگاری که این مطالب را نوشتند 3 یا 4 سال پیش کجا بودند؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. با سلام
    پاسخ افکار عمومی نشان میدهد مردم آمل بسیار روشن بین هستند ، لطفا بجای هیاهو برای افرادی که برای خود کلاه و کیسه دوختند از قبال ورزش و سالنها و استخر شهرستان بفکر بچه های پراستعدادمان باشیم.
    بسیار جالب هست که ما ادعا کنیم برای نظام مهندسی شهرمان دکتر مغز و اعصاب حاذق بذاریم ، برای شبکه بهداشتمان تاجر موفق. اینها انسانهای خوبی هستند اما هرکس در حیطه وظایف خود کار کند باعث پیشرفت می گردد چرا نباید یک نفر از بدنه اداره ورزش با سابقه 27 سال خدمت ، ریاست چند شهر به ریاست برسد تا فلان آقا با مدرک غیرمرتبط بر مسندقدرت نشیند. بیایید سهم خواهی نکنیم برای ورزش…………………….

  4. خبرنگار کجا بود یعنی چی؟ خبرنگار وظیفه اش رصد زمان حاله و تازه قیاس دوره منطقی نبود چرا که زمان جمشید پناه دوره طلایی ورزش بود طلای المپیک ؛ قهرمانی کاله در ایران و آسیا و دهها عملکرد مثبت ثمره روساي هیاتهای قبلی بود بی انصافی است عملکرد پیش کسوتان را ندیده گرفتن و تازه همین هندبال هم تحقیق کن زمان جمشید پناه کجا بود والان کیاست اون زمان در لیگ دسته اول کشور حضور داشت و الان……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *