هراز نو : فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري اعضاي باند سرقت از بانک ملي شهرستان” تنکابن” و کشف 2 ميليارد ريال وجه سرقتي خبر داد.

سردار”سيد محمود ميرفيضي” ، با اعلام اين خبر افزود: در پي وقوع سرقت از بانک ملي شعبه مرکزي شهرستان تنکابن، در 11 تيرماه سال جاري و سرقت بيش از 2 ميليارد ريال وجه نقد، موضوع به طور ويژه در دستور کار پليس آگاهي استان و فرماندهي انتظامي شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران پليس آگاهي با حضور در صحنه جرم و بررسي هاي اوليه دريافتند،سارقان شب قبل پس از تخريب ديوار پشت بانک و نفوذ به داخل آن اقدام به دستبرد زدند و متواري شدند.

فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليس براي شناسايي و دستگيري سارقان ، از اقدامات فني و شگردهاي خاص پليس در اين ارتباط خبر داد و افزود:کارآگاهان پليس آگاهي استان پس از يک هفته کار و تلاش شبانه روزي، يکي از سارقان بانک را در يکي از شهرستان هاي مرزي کشور شناسايي کردند.

سردار ميرفيضي از عمليات ضربتي پليس براي دستگيري متهم به سرقت خبر داد و افزود:با دستگيري اين فرد و کشف بيش از 500 ميليون ريال وجه نقد سرقتي، دو همدست ديگر متهم نيز شناسايي و در دو مرحله عمليات جداگانه در يکي از شهرستان هاي شرق استان و يکي از استان هاي همجوار دستگير شدند.

فرمانده انتظامي مازندران از کشف بيش از يک ميليارد و 550 ميليون ريال وجه نقد سرقتي از اين دو متهم خبر داد و افزود: در مجموع بيش از 2 ميليارد ريال وجه سرقتي از سارقان کشف شد؛متهمان پس از اقرار به بزه انتسابي و بازسازي صحنه جرم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *