کشف یک کیلوگرم هروئین در شهرستان “آمل”

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از  شناسایی و دستگيري دو سوداگران مرگ و کشف یک کیلوگرم هروئین خبر داد.

سرهنگ “ولی الله گنجیان مقدم” ،گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل در راستاي برخورد با عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر و در پی اقدامات تعاملی با پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از شهرستان های همجوار موفق به شناسايي دو توزيع كننده مواد مخدر در سطح استان شدند. وي ادامه داد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان به هویت های “ذ – ر” و “م – ن” را دستگیر کردند. سرهنگ گنجیان افزود: ماموران در بازرسی از منزل و خودروی متهمان یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان با بیان اینکه نقش و تعامل اطلاعاتي مردم موجب شده که امروز پليس مبارزه با موادمخدر داراي اشراف اطلاعاتي مطلوبي در سطح منطقه باشد و توفيقات قابل توجهي حاصل گردد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات مبني بر نگهداري،خريد و فروش موادمخدر را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در اختيار ماموران قرار دهند.

کشف 41 کیلو گرم تریاک در شهرستان “جویبار “

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از شناسائی و انهدام باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان جویبار خبر داد.

سرهنگ “علیرضا ثقفی” ، با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به صورت باندی در امر تهیه وتوزیع موادمخدر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.  وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی،سردسته باند مواد مخدر را به همراه دو همدستش شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران تاکید کرد: ماموران پس از شناسايي و دستگیری سه متهم به موادمخدر  که با استفاده از یک دستگاه خودرو  مواد مخدر را از استان های جنوبی کشور وارد استان می کردند، با هماهنگی قضایی در عملیایت ضربتی این خودرو را متوقف کردند. سرهنگ ثقفی خاطر نشان کرد:ماموران در بازرسی از این خودور موفق شدند، کیسه های پیاز حاوی 41 کیلو ترياک را که بطرز ماهرانه در صندوق عقب خودرو سواری پراید جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی از عزم جدی پلیس در برخورد با عاملان سودجوی مواد مخدر در استان خبر داد و گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 578 کیلو گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 72 درصد افزایش داشته است .

انهدام باند قاچاق کالا در شهرستان “بهشهر”

 فرمانده  انتظامی شهرستان بهشهر، از شناسایی و دستگیری چهار متهم به قاچاق کالا و کشف 10هزار و 494 قوطی سموم دفع آفات نباتی و 82 دستگاه سمپاش خارجی قاچاق خبر داد.

، سرهنگ”محمد ولی مرادی” با اعلام این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در امر قاچاق کالا، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ضمن شناسایی متهمان،محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر خاطر نشان کرد: ماموران با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی چهار متهم به قاچاق کالای خارجی را دستگیر کردند ودر بازرسی از انبار دپوی کالای قاچاق، بیش از 10 هزار و 500 قوطی انواع سموم خارجی دفع آفات نباتی و 440کیلوگرم سموم مختلف کشاورزی را کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه از کشف 82 دستگاه سمپاش خارجی در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ مرادی تاکید کرد: قاچاق کالا و همچنین انبار کردن کالاهای مورد نیاز مردم به ویژه در زمانی که جامعه ما نیاز شدیدی به کالاهای مورد نظر دارد،طبق قانون جرم بوده و به سلامت جامعه و اقتصاد کشور آسیب می رساند و نیروی انتظامی با چنین جرائمی به شدت برخورد می کند.

کشف 6 کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو در شهرستان” سوادکوه شمالی”

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، از کشف شش کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پراید خبر داد.

 سرگرد ” شهرام دمساز” با اعلام این خبر افزود: در راستای طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت فردی در امر توزیع موادمخدر در حومه یکی از روستاي این شهرستان با خبر شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات دو متهم به قاچاق موادمخدر به نام های”محمود – خ” و”صفر- ک” اهل یکی از استان های همجوار را که با یک دستگاه خودرو سواری پراید در امر حمل و جابجایی موادمخدر فعالیت داشته اند، شناسایی کردند.

سرگرد دمساز خاطر نشان کرد: ماموران با هماعنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این خودرو را حین تردد در یکی از محورها متوقف کردند و در بازرسی از آن موفق شدند، شش کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک را که به طرز ماهرانه در زير صندلي جلو جاسازي شده بود، کشف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *