هراز نو : تعدادی از اعضای شورای شهر آمل برای شرکت در یک دوره مدیریتی به جزیزه کیش سفر کردند .

سید محمد پژومان ، فردوس قربانی و اکبر یوسفی نژاد برای شرکت در یک دوره آموزشی مدیریتی عازم کیش شدند .

این در حالی است که حضور در همایش های تخصصی حتی در کشور های خارجی چه از نظر قانونی و چه از نظر کاربردی نکوهیده نیست بلکه اگر درست و با برنامه باشد باعث رشد سیستم و انتقال تجربه خواهد بود .

اما برخی سفر های صوری که صرفا جنبه سیاحتی دارد وبا پول مردم  برگزار می شود ، خوشآیند نمایندگان منتخب مردم نیست .

خوانندگان هراز نو به خاطر دارند که مسافران شورا نشین دبی  هیچ گاه به افکار عمومی پاسخ ندادند که سفرشان چه دستاوردی برای شهر داشته است .
امیدواریم مسافران کیش گزارش کامل سفر خود را به مردم ارایه دهند .
گفتنی است در خصوص دلیل سفر این سه عضو شورا هیچ کدام از مسوولان حاضر به پاسخ گویی نشدند و حتی پیگیری خبرنگار هراز نو از برخی اعضای شورای شهر نشان می دهد که موضوع سفر این افراد در صحن شورای شهر نیز مطرح نشده است  .

 

 

8 thoughts on “بعد از دبی این بار به کیش”
  1. التماس دعا………. خدا قبول کند. تقبل الله

  2. هراز محترم ….برای شرکت در دوره مدیریتی نیاز به سفر نیست آموزشگا ها و نهاد های معتبری هستند که دوره های مختلف مدیریتی برگزار میکنن ضمن اینکه خود سازمان متقاضی میتونه با درخواست از دانشگاه های معتبر مثل دانشگاه مازندران از اساتید دپارتمان مربوطه دعوت کنه و دوره آموزشی برگزار کنه با هزینه ای بسیار پایین تر!

  3. به نوان یه آدم بی طرف عرض میکنم
    هیچ وقت نباید زود قضاوت کرد

  4. اگر دانش مدیریتی کافی را ندارید از شورای شهر استعفا داده و پس از ارتقا سطح دانش به شورا ورود نمایید. اگر هم دانش لازم رادارید دیگر چه نیازی به این سفر های به اصطلاح کاری می باشد؟؟؟؟؟

  5. امیدوارم این سه عضو محترم این دوره مدیریت فشرده رو با موفقیت طی کرده باشند و کارهای سنگینی که در شورا و در خدمت به مردم انجام می دهند با گذراندن این دوره مدیریتی با کارایی بیشتر و بهتر انجام بشه.انشااله دوره های بعدی این کلاسها در همین آمل و با صرف هزینه های خیلی پایینتر از بیت المال صورت گیرد.

  6. باید پرسید دستگاه های نظارتی که ادعای زیادی هم دارند کجا هستند جز اینکه انها هم به نوعی همه رابحال خودشان رها کردند چون از این نوع سریالها قبلا هم بود اتفاقی نیفتاد

  7. به قول دوستمون ، این ناظرای استان در ساری کجا هستند که این حیف و میل بودجه رو کنترل کنند تا این مسئولین به هر بهانه الکی فکر سو استفاده از این امتیازها به سرشون نزنه.مدیریت کجا و این سه نفر از اعضای شورای شهر کجا؟؟؟؟!!!

  8. برای خودم متاسفم که به اینها رای دادم!!!
    فعلا بتازید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *