در روز شوراها نايب رييس و يك عضو شوراي اسلامي شهر آمل و رييس روابط عمومي اين شورا پس از بازديد از بوستان ولايت طي مصاحبه اي ضمن تمجيد از توسعه ساري تاكيد كردند پيشرفت سريع مركز مازندران ميتواند عامل شكوفايي استان شود.

دكتر مسعود تسليمي نايب رييس شوراي شهر آمل طي مصاحبه اي با اشاره به ديدار و گفتگوي امروز خود با عبوري گفت:ايشان را شهرداري توانا،جسور و با برنامه ديدم و به همين دليل باور دارم رشد خوب و همه جانبه ساري مرهون مديريت ايشان است.

وي در پاسخ به چرايي بازديد از بوستان ولايت تاكيد كرد:از چند پروژه ديگر هم بازديد كرديم چون از توسعه ساري خبرهاي زيادي شنيده بوديم و اين بوستان را هم كه ديديم يقين كرديم همين يك پروژه خود به تنهايي كار عظيمي است كه مي تواند ساري را از اساس متحول كند.

وي سپس با اشاره به اينكه كشور بزرگ پايتخت بزرگ هم مي خواهد خاطر نشان كرد:استان بزرگ مازندران هم نيازمند مركز بزرگي است كه تا پيش از اين از داشتن آن محروم بود اما با تلاش شهردار محترم مركز استان شاهد بزرگي ساري هستيم و چون بزرگي ساري در توسعه شهرهاي ديگر هم اثر دارد از اين اتفاق بسيار خرسنديم.

نايب رييس شوراي شهر آمل در پاسخ به پرسشي پيرامون ضرورت توجه به صنعت گردشگري در مازندران گفت:قطعا بايد اين اتفاق بيافتد و ساري الگوي شهرهاي ديگر شود زيرا در حوزه صنعت گردشگري ساري كارنامه خوبي دارد و بايد از تجاربش بهره مند شد.

دكتر فرزين محمودي ديگر عضو شوراي شهر آمل هم با تحسين از شهردار ساري گفت:دكتر عبوري بسيار جسورانه عمل كرده و كارهاي سخت و دشواري را انجام مي دهد كه بي ترديد عامل پيشرفت ساري است.

وي با اشاره به بازديد از بوستان ولايت لزوم تعامل شهرها را مورد توجه قرار داد و افزود:با تعامل بيشتر مي توانيم به تبادل تجارب بپردازيم و در برداشتن گام هاي بزرگ به هم كمك كنيم.

وي در پاسخ به پرسشي در باره نقش مقامات استاني در تبديل مازندران به قطب گردشگري تاكيد كرد:طبيعي است كه نقش مهمي دارند چرا كه انجام برخي امور در دست مقامات استاني است بنابراين چون استان ظرفيت بالايي دارد انتظار از مقامات استان هم بيشتر است.

اين گزارش حاكي است دو عضو شوراي اسلامي شهر آمل در بازديد پنجشنبه نهم ارديبهشت از بوستان ولايت توسط مهندس رشيدي معاون فني و عمراني شهرداري همراهي شدند.

Untitled

2 thoughts on “در سايه مديريت شهردار ساري اتفاقات بزرگي در اين شهر افتاده است”
  1. اقدام شورای شهر آمل در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری ساری بسیار کار جالب و مهمی در راستای استفاده از تجربیات شهرهای موفق است که می تواند برای آمل مفید باشد. ممنون از اعضای شورا که واقع بین هستند و به پیشرفت آمل فکر می کنند به جای درگیری های بی مورد بین شهر ها. آفرین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *