هراز نیوز : در حالیکه کمتر از یک ماه تا زمان برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و تعیین نمایندگان ملت در مجلس باقی مانده است ، تنور تبلیغات انتخاباتی هم هر روز داغ تر می شود از این رو نامزدها برای معرفی خود معمولا اقدام به انتشار عکس های مختلف  از خود می نماید .
تجربیات انتخاباتی در سراسر دنیا نشان می دهد که تصاویر و عکس های تبلیغاتی نامزده ها می تواند به اندازه خود ، خصوصا در تکثر تعداد کاندیداها برای جلب نظر رای دهندگان موثر باشند .
در سالهای گذشته مراجعه کاندیداها به عکاسان حرفه ای عمدتا در شهرهای بزرگ مانند تهران بوده است و نامزدها برای ثبت تصاویر تبلیغاتی به عکاسهای تهرانی مراجعه می کردند .
به گزارش خبر نگار هراز نیوز یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آمل به جای مراجعه به تهران به عوامل عکاسی تهران در آمل مراجعه کرده است که این امر درنوع خود قابل توجه است .

5 thoughts on “عکس انتخاباتی، تهران ؟یا عکاسی تهران ؟”
  1. این حیدری که توی موتلفه هست عکاس خوبی هست وعکس هایی خوبی هم میگیره آرشیو تمام مراسم آمل را داره اما حیف که با سعید همایونی قدم میزنه وجای تاسف داره
    تازه تورنگ را ول کردن وبا حاجی پور بستن .خیلی بدبخت هستن

  2. آقای تورنگ اصولا ” گرا دستت نیست. اون یه دفعه هم بنا به شرایط پیرامون رای آوردی . من به عنوان کارشناس ارشد کشاورزی که شاهد حرکات غیر مسؤلانه شما در جهاد و نظام مهندسی بودم انزجار خودم را از شما اعلام می کنم. درود بر حاجی پور

  3. با سلام خدمت مدیریت این سایت من میخواستم بگم که میتونم عکسهای داغ در هر دوره برای شما به وسیله ی دوربین و گروه خودم برای شما ارسال نمایم.لطفا جواب خود را دراین مورد به ایمیلم ارسال نمایید.هیچ گونه پولی در این قبال نخواهم گرفت.با تشکر گروه عکاسان شهرستان بروجرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *