فرماندار ویژه آمل گفت: سال آینده به دلیل بازنشستگی برخی مدیران، شاهد تغییرات مدیریتی زیادی در سطح شهرستان خواهیم بود.

به گزارش هراز نو، احمد منفرد ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آمل بابیان اینکه در سال جاری دو انتخابات بسیار مهم را پشت سرگذاشته ایم، خاطرنشان کرد: با پایان رسیدن سال ۹۴ تعدادی از مدیران شهرستان به درجه بازنشستگی نائل می شوند و قطعا در اوایل سال آینده تغییرات مدیریتی بسیاری در آمل شاهد هستیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در شهرستان گفت: در انتخابات شهرستان آمل خوشبختانه مردم حضوری ۷۴ درصدی در انتخابات داشتند و توانستیم یک انتخابات بانشاط و مطلوب را پشت سر گذرایم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه عید باستانی نوروز قرار داریم، بیان کرد: در شهرستان آمل جلسات خدمات اجرایی سفر مختلفی برگزار کردیم و در تلاش هستیم از مسافران نوروزی میزبانی خوبی داشته باشیم.

منفرد تصریح کرد: شهرستان آمل در استان مازندران یک ویژگی بسیار مهم را دارد و آن‌هم این است که در تمامی استان‌های شمالی فاصله بسیار نزدیکی با پایتخت دارد و این شهرستان به جهت جاذبه‌ها و زیبایی‌های منحصربه‌فردی که دارد میزبان مهمانان نوروزی بسیار خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان آمل بابیان اینکه درمحورمواصلاتی هراز حدود پنج میلیون تردد داریم،گفت: ظرفیت توریستی شهرستان آمل بسیار بالابوده و به همین دلیل سعی داریم تمامی امکانات را برای میزبانی خوب از مسافران فراهم کنیم.

وی با اعلام اینکه قله دماوند، رودخانه هراز از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آمل بوده است، افزود: مدت‌زمان حضور مسافران در شهرستان آمل را باید افزایش دهیم تا ازلحاظ اقتصادی و اکو توریسم برای ما تأثیرگذار باشد امیدواریم که این اتفاق رخ دهد و شهرستان ما بهترین بهره را ببرد.

منفرد افزود: حضور مدیران در جلسات شورای اداری و جلسات مختلف امیدواریم در سال ۹۵ نظم خوبی بگیرد و مدیران در ساعت‌های مقرر در جلسات حضور پیدا کنند.

فرماندار ویژه آمل در پایان گفت: تکریم از ارباب‌رجوع در ادارات امری مهم است و روسای ادارات این امر را باید در دستور کار خود قرار دهند. مهر

2 thoughts on “فرماندار آمل: شاهد تغییرات مدیریتی زیادی در آمل خواهیم بود”
  1. تازمانی که مدیران بومی برمسندشهربنشینند کاربجایی نخواهیم برد تجربه 20سال زندگی درشهرهای مختلف

  2. بایدمدیران غیربومی که رزومه موفقی دارندبرسرکاربیایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *