استاندار مازندران از بهره‌برداری قطعه چهارم آزادراه تهران شمال در بهار سال 91 خبر داد.

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از قطعه 4 آزادراه تهران شمال در بهار سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس سیدعلی‌اکبر طاهایی در حاشیه ملاقات عمومی شهرستان چالوس در جمع خبرنگاران بیان داشت: رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به آزاد راه دارد و دستور ویژه‌ای برای تسریع در روند اجرای آن صادر کردند.

وی ابراز داشت: در بازدیدی که وزیر راه و شهرسازی از جاده کندوان و آزاد راه داشتند روند پیشرفت فیزیکی منطقه چهارم در حوزه مازندران یعنی قطعه 24 را مناسب ارزیابی کرده و قول مساعدت دادند تا بهار 91 این مسیر به بهره‌برداری برسد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران بیان داشت: آزاد راه یک پروژه بزرگ و عظیمی است که در حال انجام است، اما قطعه دو و سه آن به تنهایی نیاز به 3 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.

این مسئول گفت: شهرستان چالوس از موقعیت ویژه‌ای در غرب استان مازندران برخوردار است و به دلیل نزدیکی به تهران موجب شد تا شاهد حضور گردشگر در این منطقه باشیم.

طاهایی ادامه داد: با راه‌اندازی آزاد راه باید در بحث زیر ساخت‌های توسعه‌ای چالوس و شهرهای غرب مازندران برنامه‌ریزی ویژه‌ای به دلیل حضور بیش از پیش گردشگران اندیشیده شود.

استاندار مازندران با اشاره به بزرگ‌راه غرب به شرق مازندران گفت: در کنار آزاد راه، بزرگراه غرب به شرق مازندران که از داخل دریا نیز گذر می‌کند مطرح شده و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد رونق اقتصادی به ویژه در بخش گردشگری در غرب مازندران خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به ملاقات عمومی مدیران کل در چالوس ابراز داشت: از زمان حضورم در مازندران سفرهای شهرستانی با حضور مدیران کل در برنامه کاری وجود داشت و دور دوم آن نیز آغاز شد تا بتوانیم در این ملاقات‌ها مشکلات مردم را بررسی و برای رفع آن گام برداریم.

این مسئول تصریح کرد: در چالوس هزار و 255 نفر پذیرش شدند که مهم‌ترین درخواست آنها در حوزه اشتغال، نیازهای عمرانی و زیر بنایی، دریافت تسهیلات بانکی و رفع مشکلات روستایی و شهری بوده است.

طاهایی تاکید کرد: مدیران کل نیز در این ملاقات‌ها تلاش می‌کنند تا مشکلات متقاضیان را رفع و از سفر مردم به مرکز استان بکاهند.

به گزارش فارس به دلیل استقبال مردمی از دیدار با استاندار مازندران این ملاقات برخلاف دیگر ملاقات‌ها بعد از اقامه نماز تا عصر ادامه داشت و بیش از 300 نفر بعد از نماز با استاندار و مدیران کل ملاقات کردند و آمار ملاقات چهره به چهره را به یک هزار و 255 نفر رساندند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *