معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی بیمارستان آموزشی و دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی را مورد حمایت و تأکید قرارداد.

دکتر باقر لاریجانی با بیان اینکه  وجود دانشکده پزشکی در شهر آمل از نیازها و خواسته های دیرینه مردم فرهیخته این شهر بوده است اظهار کرد : این مهم  با حمایت وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تلاش فرماندار شهرستان آمل و رییس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی و حمایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی مازندران مورد پیگیری قرار گرفته و مردم فهیم شهرستان آمل انشاء ا… به زودی از مزایای دانشکده و بیمارستان برخوردار خواهند شد.

رییس واحد آیت الله آملی نیز در این جلسه با تشکر از پیگیری های انجام شده برای راه اندازی بیمارستان آموزشی و دانشکده پزشکی در آمل بیان کرد : هیاتی به طور دائمی از متخصصان گروه پزشکی کار را پیگیری نمایند.

دکتر فاضل لاریجانی  گفت :شهرستان آمل با بیش از دویست پزشک متخصص در رشته های مختلف می توانند مرکز آموزشی فعال و بالنده ای در حوزه پزشکی شود.

گفتنی است پس از حضور دکتر هاشمی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزشی پزشکی در شهرستان آمل و طرح درخواست راه اندازی دانشکده پزشکی پس از پیگیری آقای دکتر باقر لاریجانی از این درخواست در وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی و تلاش های فرماندار ویژه شهرستان آمل و رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت ا… آملی و حمایت سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی دانشکده پزشکی در واحد آیت ا… آملی و حمایت از راه اندازی بیمارستان دانشکده پزشکی مورد تاکید قرار گرفت .

 

 

One thought on “حمایت و تاکید دانشگاه آزاد اسلامی برای ، راه اندازی بیمارستان آموزشی و دانشکده پزشکی در آمل”
  1. سلام این روزها بحث افتتاح بیمارستان امام خمینی ره امل موافق و مخالف دارد بنده به عنوان یک کارشناس بابیست سال تجربه نظرخودرااعلام می کنم .اول تنوع خدمات به دولتی خصوصی اموزشی که باایجادرقابت کیفا خدمت بالا میرود .دوم بامرکزاموزش درمانیهم کار درمانی وهم کار اموزشی انجام می شود که با تعرفه دولتی کار می کند وباجذب اساتید فوق تخصص پزشکی سطح علمی شهرستان بالا می رود و اشتغال بیشتری ایجاد می شود ودیگر در مواقع بحرانی بیماران به بهانه اعزام به مراکز اموزشی به بابل وساری اعزام نمی شوند.سوم. بافروش بیمارستان به دانشگاه ازادبا پول ان یکبیمارستان بزرگ درمجموعه بیمارستان امام علی ع امل ساخته شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *