هراز نیوز :شنیده‌ها و مشاهدات عینی در نور و محود آباد و همچنین روستاهای این دو شهرستان حاکی از آن است که هنگام برگزاری جلسات انتخاباتی این نامزد، به مردم گفته نمی‌شود که قرار است وی سخنران مجلس باشد! بلکه مردم به بهانه مجالس مذهبی یا گردهم آیی صنفی و… دعوت می‌شوند و سپس وی وارد جلسه شده و به سخنرانی می‌پردازد.

“مازندرانیها” به نقل از تارنمای فرهنگیان نور و محمودآباد: مدتی است که یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه نور و محمودآباد به دلیل ریزش شدید حامیان و ناراضی بودن اکثریت قریب به اتفاق مردم از عملکرد وی، برای تشکیل جلسات سخنرانی، به شگرد تازه‌ای متوسل شده است.

شنیده‌ها و مشاهدات عینی ما در نور و محود آباد و همچنین روستاهای این دو شهرستان حاکی از آن است که هنگام برگزاری جلسات انتخاباتی این نامزد، به مردم گفته نمی‌شود که قرار است وی سخنران مجلس باشد!

بلکه مردم به بهانه مجالس مذهبی یا گردهم آیی صنفی و… دعوت می‌شوند و سپس وی وارد جلسه شده و به سخنرانی می‌پردازد.

این گونه دعوت‌ها که بیشتر به کلاه برداری سیاسی شبیه‌تر است تا جلسات سخنرانی، مورد اعتراض حاضران و مدعوین نیز قرار گرفته و عده زیادی با اطلاع از هدف اصلی جلسات، محل را ترک می‌کنند.

آن گونه که از شواهد و گزارشات خبرنگاران در شهرستانهای نور و محمودآباد بر می‌آید، افکار عمومی به شدت علیه این کاندیدای مجلس بوده و منحنی اقبال مردمی با شیب بسیار زیادی به سمت کاندیدای ولایی و جوان و فعال این حوزه که سابقه خدمت در سطوح عالی مدیریتی را نیز دارد در حرکت است.

13 thoughts on “شگرد تبلیغاتی جدید یکی از نامزدهای انتخابات در نور”
  1. استاد عبدالوحید فیاضی تایید صلاحیت شد
    اشکال در روند تایید صلاحیت استاد عبدالوحید فیاضی برطرف شد و ساعاتی قبل، شورای محترم نگهبان رای به تایید صلاحیت ایشان داد.

  2. بذارید خبرتون رو کامل کنم نه تنها خبر های بالا درسته که بعضا به افراد گفته میشه که قراره سخنران آقای فیاضی باشه و بعد که مردم در جلسه حاضر می شوند با چهره ی آقای ناطق رو به رو می شوند و همین موضوع سبب دلخوری و حتی دعوا هم شده >>

  3. راست میگه آقا نادر
    من هم تو این جلسه بودم که متاسفانه . . . .

  4. ناطقه
    رای هاش پریده داره دنبال رای میچرخه
    ای نامرد ناقلا

  5. راست میگه نادر
    من خودم تو یکی از این مراسما بودم که یه دفعه آقای ن . ن اومد به جای ع.ف

  6. سلام به همه مردم شهرستان های نور و محمودآباد:
    من یه گله دارم از این مردمان شریف…… شما که میدانید آقای ن.ن اینجوریه و اونجوریه چرا بهش رای میدهید؟
    نامزد محترمی از محمودآباد از روستای آزادمون که الان ساکن تهران میباشد عضو هئیت علمی دانشگاه تهران. از استادان فلسفه و رتبه اول کنکور کارشناسی ارشد و تحصیل کرده از دانشگاه ناتینگهام انگلستان(میتونید برید تو سایت دکتر عباس یزدانی رو جستجو کنید متوجه میشوید) جناب آقای دکتر عباس یزدانی رو رای ندهیم بلکه ایشون بتوانند به فضل الهی برای جوانان ما کاری بکنند تا هیچ جوان تحصیل کرده بیکار نداشته باشیم…به جان بچه ام طرفدار هیچکی نیستم ولی این جناب دکتر حیفه خدا وکیلی قدرش را بدانیم و به این آقا رای بدهیم که ایشالله رای میگیرد به فضل الهی…….

  7. عبدالوحید فیاضی تایید صلاحیت شد.
    به نقل از سایت استاد عبدالوحید فیاضی:
    http://abdolvahidfayazi.ir

    اینک که شورای محترم نگهبان با استقلال همیشگی و مقاومت در برابر سفارش و پیغام و پسغام برخی افراد و جریانات خاص، بررسی همه جانبه ای به عمل آورده و با صدور رای عادلانه، به موج سواری شایعه پردازان خاتمه داده است، شایسته است دروغ پردازان و شایعه سازان، «یوم تبلی السرائر» را به یاد آورده و در محکمه وجدان شان سرافکنده و شرمگین باشند! همگان باید بدانند که فرجام انتخابات را نه فریب و شایعه و شانتاژ، که خواست و رأی مرم رقم خواهد زد و اگر کسی در برابر خواست مردم به ترفندهای موذیانه و منافقانه متوسل شود، سرنوشتی بهتر از فتنه گران فتنه 88 نخواهد داشت!

  8. این آقایی که از یزدانی طرفداری کرده می دونه آقای یزدانی دوست شریف حمید ناطق نوری و بنا به خواسته اونها توی انتخابات شرکت کرده تا رای محمودآباد رو بشکنه تا فیاضی نتونه رای کامل اونجا رو بگیره؟بین رای دادن به ناطق و نوچه ناطق چه فرقی وجود داره لطفا بگین؟؟؟در ضمن ما می خوام استاد دانشگاه انتخاب کنیم یا نماینده مجلس؟؟ایشون 20دقیقه سابقه کار اجرایی رو نداره و این یعنی هر مدیر و پیمانکاری به سادگی سر ایشون رو می تونه کلاه بذاره.از اونطرف دکتر فیاضی هم یه شخصیت علمی و دانشگاهیه هم کسی است که از 25 سالگی تجربه ی کار مدیریتی داره.آیا این دو گزینه قابل قیاس هستند؟؟

  9. سلام به حضور همه مردم شریف محمودآباد ونور
    در ماه رمضان امسال شب 21 (به صاحب عزا قسم ) یادواره شهدا رستمرود بود وقرار بر این شد آقای فیاضی بعنوان بسیجی و… سخنران باشد .
    دار دسته بی مهره بسیجی وبی …. ابراهیم اسدی … وفرزندان …
    ومسئولین نور همچین ناراحت به فرمانده شجاع سابق س حمله کردند که چرا مراسم شهدا سیاسی شده است حال که ای ازخدا
    … در مراسم امام شهدان سرور آزادگان چه کردید .
    مردم آگاه میدانند 800 رای خریداری شده ازهماکنون از آهنگر محله توسط اق به چه منظوری است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پس منتظر فتنه گران 88 نباشید که خون به دل آقا ریختند
    خدا نگهدار تا صبح بیداری …………

  10. آقا نادر چرا چرند میگی ؟؟؟

    انتخابات برگزار شد و همتون دیدید که دکتر یزدانی نوچه هیچکی نبود

    شرم کنید از رای هایی که به فیاضی دادید

    دکتر رو بعد ها خواهید شناخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *