ديويد كامرون نخست وزير بريتانيا كه براي گذراندن تعطيلات به ايتاليا رفته بود مجبور شد شخصا براي خود و همسرش قهوه و كاپوچينو  ببرد.

كامرون كه براي گذراندن تعطيلات تابستاني به شهر مونتواركي در منطقه توسكاني ايتاليا رفته است براي نوشيدن قهوه وارد كافه ” دولچنرو ” مي شود و از پيشخدمت كافه مي خواهد براي ميز او و همسرش در تراس كافه ، دو كاپوچينو و يك قهوه اسپرسو ببرد.

اما پيشخدمت 27 ساله اين كافه كه كامرون را نمي شناخت به وي مي گويد كه ” سرش شلوغ است و بايد خود كامرون قهوه را به سر ميز خود ببرد”.

كامرون نيز مجبور مي شود خودش براي خود و همسرش قهوه ببردو پس از اينكه كامرون قهوه ها را به سر ميزش مي برد تازه پيشخدمت كافه متوجه مي شود كه وي نخست وزير بريتانيا است .

” فرانسچكا آرياني ” پيشخدمت 27 ساله كافه دولچنرو پس از اين واقعه در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اين گاف اش وعده داده كه اگر ديويد كامرون بار ديگر به كافه آنها بيايد با نهايت احترام با او رفتار كرده و حتما قهوه وي را به سر ميزش ببرد.

البته با توجه به اينكه كامرون به هنگام ترك كافه هيچ انعامي به پيشخدمت و ساير خدمه آن پرداخت نكرد بعيد است كه گذر نخست وزير بريتانيا براي بار ديگر به اين كافه مشهور در ايتاليا بيفتد.

منبع: عصر ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *