ناظر فدراسیون والیبال با اعلام اینکه اخراج عوامل درگیری والیبال در آمل بهترین تصمیم توسط داور بود، گفت: به‌دلیل رعایت مقررات و عدم پرداختن به حاشیه، از تماشاگران آملی قدردانی می‌کنم.

خبرگزاری فارس: اخراج عوامل درگیری والیبال در آمل بهترین تصمیم داور بود

محمدحسین شفقی پس از دیدار دو تیم والیبال متین صالحین ورامین و کاله مازندران از هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال،  اظهار کرد: بازی زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم، زیرا هر دو تیم برای پیروزی راهی میدان شدند.

وی افزود: دو تیم جنگنده و پرتحرک ظاهر شدند و توانستند والیبال خوبی را به نمایش درآورند.

نماینده و ناظر فدراسیون والیبال در مورد حاشیه ایجادشده در پایان ست سوم بین بازیکن متین ورامین و مربی آملی، تصریح کرد: اگر مواردی در والیبال به‌وجود بیاید در همان لحظه و جریان بازی داور مسابقه دست به اعمال قانون و جریمه می‌زند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به سوابق دو فرد والیبالی در دیدار متین ورامین و کاله مازندران، حین جابه‌جایی دو تیم در پایان ست سوم شاهد درگیری بودیم که داور به بهترین شکل عمل کرده و هر دو را از بازی اخراج کرد.

شفقی بیان کرد: این اخراج مطابق قانون بوده و داور می‌تواند عوامل درگیری در زمین مسابقه را مستقیم از زمین اخراج کند.

وی با قدردانی از تماشاگران آملی که به بهترین شکل اخلاق ورزشی را در زمین مسابقه رعایت کردند، گفت: تماشاگران با توجه به ایجاد حاشیه عوامل دو تیم به تشویق تیم خود پرداختند و از سوی فدراسیون والیبال از این تماشاگران قدردانی می‌کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *