فرماندار ویژه شهرستان آمل از ثبت‌نام 27 نامزد حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

احمد منفرد امروز اظهار کرد: روز گذشته به عنوان آخرین و هفتمین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده که در این شهرستان در این روز هم شاهد نام‌نویسی کاندیداها بودیم.

وی با اشاره به فعالیت ستاد انتخابات فرمانداری ویژه آمل، افزود: نام‌نویسی نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه آمل به کار خود پایان داده و دیگر مراحل قانونی برای احراز صلاحیت کاندیداها آغاز می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان آمل تصریح کرد: ثبت‌نام 27 کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آمل نهایی و قطعی شده که امسال استقبال پرشور داوطلبان را شاهد بودیم.

این مسئول بیان کرد: استقبال علاقه‌مندان به نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به ادوار گذشته کم‌سابقه بوده و رشد 107 درصدی نام‌نویسی داوطلبان را نسبت به دوره گذشته شاهد بودیم.

منفرد با اشاره به بازدید معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استانداری مازندران از ستاد انتخابات فرمانداری ویژه آمل، گفت: این بازدید در روز ششم نام‌نویسی کاندیداها انجام شد که یکی از روزهای پرکار و شلوغ در این شهرستان بود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان در عرصه انتخابات صیانت همه‌جانبه از آرای مردم است، بیان کرد: همه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این شهرستان برای سهولت در امر نام‌نویسی مهیا شده بود و مشکل خاصی نداشتیم.

منفرد خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت‌نام‌شدگان در آمل 25 نامزد مرد و دو نفر زن بودند که سه داوطلب دارای مدرک دکترای تخصصی و چهار داوطلب دیگر هم دارای مدرک دکترای پزشکی و دامپزشکی هستند.

وی با اشاره به اینکه 17 داوطلب در آمل مدرک کارشناسی‌ارشد دارند، گفت: دو داوطلب دارای مدرک کارشناسی و یک داوطلب مدرک حوزوی دارد.

این مسئول با اعلام اینکه جوان‌ترین داوطلب نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان 31 سال سن دارد، ادامه داد: مسن‌ترین نامزد هم در این شهرستان 64 ساله است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل میانگین سنی افراد نام‌نویسی شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در آمل را 46 سال دانست و گفت: امر بررسی صلاحیت‌ها و احراز آن همزمان با سراسر کشور از روز شنبه به مدت 10 روز برگزار می‌شود همچنین بررسی صلاحیت کاندیداهای نام‌نویسی شده در چارچوب قانون خواهد بود.

 

One thought on “ثبت‌نام 27 آملی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *