23 thoughts on “عکس ،تورنگ در زمان مراسم 6بهمن کجا نشسته بود ؟”
  1. قبل از شروع مراسمه ،باز داری محافظه کارانه مخالف یوسفیان را تخریب می کنی

  2. اين طوري تيتر زدن درست نيست اين جلسه قبل از شروع مراسم بود
    شما طرفدار يوسفيان هستيد

  3. به نظرم نمی شه گفت این مطلب دشمنی با تورنگ هست در واقع یه بهانه ای پیدا کردن برای این که تورنگ را مطرح کنند ولی مخاطب فکر کنه طرفدارش نیستند !
    حالا حاجی پور و یوسفیان کجا بودند
    حداقل حق یوسفیان به عنوان نماینده بود که اونجا باشه !
    اون خانمی هم که گفته قبل مر اسم بود در واقع خودش رو به نادانی زده قبل و بعد نداره

  4. الان باز تماس میگیرن مثل اس ام اس میگن با بچه های بالا هماهنگ شده بود ه

  5. آقای حسینی وزیر ارشاد یک رفاقتی قدیمی با آقای عنایت اله تورنگ دارد و در دوره پنجم با هم بودند بخاطر همین در این جلسه حضور داشت

  6. به نظر شما بهتر از یوسفیان هست یوسفیان رو دیدم تو جمع مردم بود اما تورنگ داره پاچه خواری میکنه یادمون نمیره دوره پنجم تورنگ پرده ماشینش رو میکشید تا مردم نبیننش با مردم نشستن به از با بزرگان نشستن هست افرین اقای نصیری از نگاه تیزبینانه شما

  7. رای حزب اله یک کلام عنایت تورنگ والسلام انشاءاله مردم آمل با رای قاطعانه خود به مهندس تورنگ عمران و آبادانی و اشتغال را به آمل برخواهند گرداند. سر دبیر محترم هراز اینقدر خوش خدمتی نفرمائید . مردم غیور آمل از جناح ثروت و حامی مرفهین بیدرد خسته شده اند.

  8. با تشکر از مسئولین این سایت به نظره من علی میرزایی کاندیده جوان این دوره از هرسه نفر دیگر شایسته تره

  9. آقایی که نوشتی یوسفیان بین مردم بود بنظرم یا اشتباه میکنی یا طرفدار چشم وگوش بسته یوسفیانی و نمی خواهی حقیقت را بگویی من از اول تا آخر مراسم بودم یوسفیان خیلی دیر آمد و در محلی که نرده ها هست چند دقیقه ای نشست و رفت شاید کلا بیست دقیقه نبود البته با هماهنگی قبلی مسول ستاد مخفی خود (آقای رسولی معاون فرماندار !!!!!)که لحظه به لحظه با اضطراب دنبال پیدا کردن ایشان بود و خلاصه هر طوری شده با تلفن ایشان را از یک جایی به مراسم کشاند ..ودر وسط سخنرانی با عجله رفت شاید هم از اینکه وزیر و استاندار اورا بغل خود جا ندادند دلخور شد !!؟؟شاید هم در محفلی دیگر کار مهمتر داشت!!؟؟؟

  10. آدم وقتی کاندیداهای آمل رو رو میبینه اولش یه تاسف عمیق وجودشو پر میکنه و یاد این شعر میافته : ماه درخشنده چو پنهان شود /شب پره بازیگر میدان شود! پیش خودش میگه: ای خدااااااااااااااا یعنی واقعاً یه آدم درست و حسابی تو این شهر پیدا نمیشه که اینا باید عرض اندام کنن؟؟ کسی که حداقل تو یکی از دوران تحصیلیش (ابتداییشم قبوله بخدا!) یه سابقه نسبتاً درخشان داشته باشه و هوش و استعدادشو قبلاً یه جایی به دیگران ثابت کرده باشه!! بعد که بیشتر فکر میکنه میبینه آنچه که آدمهای اینچنینی اینقدر برایش خواب و خوراک ندارند هوش و استعداد و قابلیت فردی نمیخواد. بلکه اولاً باید واقعاً از جنس توده مردم باشه! با همان سطح فرهنگ، همان سطح هوش ،همان سطح اخلاق اجتماعی و همان سطح آرزوها و آمال! که براحتی بتونه دروغ بگه و مردم هم دروغهاشو بتونن لمس کنند در ناخودآگاهشون دروغ گفتن رو حتی حقش بدونن و اعتراضی نکنند!! دوم بر شهوت فطری قدرت طلبیش کنترلی نداشته باشه و خودش رو مستحق هر مقامی بدونه! محض امتحان همین الان از هر کدوم از این آقایون بپرسی: آقا بنظر شما کی برای نمایندگی این شهر مناسب ترین فرده؟ برو باهاش صحبت کن بیاد کاندید شه، حتی دریغ از این که اسم یه مرده رو هم بیارن از ترس اینکه زنده بشه و نذاره اینا به خواستشون برسند. برعکس به هر کدومشون بگی آقا فراد بیا رئیس جمهور شو هیچکدومشون نه نمیگن!!
    افراد فرودست، کاندیدای توده های فرودست! و این سیکل معیوب فرودست پروری چیزی نیست جز آفت دموکراسی در جوامعی که دموکراسی در آن وارداتیست!!

  11. جرا انقد ساده به قضايا نكاه مي كنيد ؟؟؟!!!
    اقاي دكتر رضا حاجي بور يك روستا زاده است و هميشه در جمع مردم حضور داشته و اصلا با اقاي يوسفيان قابل مقايسه نيست…
    به عنوان يك همشهري خواهشمندم منطقي به قضايا نكاه كنيد
    بياييد براي اينبار عاقلانه قضاوت كنيم…و اين شهر را بدست سرمايه داران بي درد نسباريم!

  12. دوستان سلام. به عنوان یه برادر کوچکتر به پیشنهاد من فکر کنید. *کاندیداها تفاوت چندانی با هم ندارند از طرفی بدون اشکال هم نیستند. از نظر مفاهیم مدیریتی و سوابق نمایندگان پیشین و شرایط اجتماعی و … آمل ، چون این افراد هم انسان هستند و کم و بیش دچار خطا می شوند، اگر چندین بار در یک شهر انتخاب شوند ،به دلیل لابی و روابطی که خودبه خود ایجاد می کنند میزان خطای آنها بالا می رود و هر فرد هم آستانه تاثیر گذاری محدود دارد به هر حال هر چه توان داشته طی دوره انجام داده و به دلایل مختلف که در اینجا فرصت بحث نیست بهتر است فرد جدید انتخاب شود و از بین افراد جدید آقای حاجی پور که پشتکار ایشان تحسین برانگیز است و محبوبیت ایشان هم در این دوره بیشتر شده و نیروی جوانی ،مردمی بودن و دیگر خصوصیات ایشان گزینه اول من برای انتخاب است، بیایید با رای قاطع ایشان را روانه بهارستان کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *