به گزارش هراز نیوز عبدالوحید فیاضی نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه نور و محمود آباد بیانیه ای صادر کرد مشروح این بیانیه به شرح زیر است :

مدیران محترم مسئول خبرگزاریها و سایت های رسمی
با سلام و احترام
با عنایت به درج خبری در شبکه ایران مورخه5/11/1390در خصوص رد صلاحیت کاندیدا های حامیان دولت ، و انعکاس آن توسط برخی از روزنامه ها و سایتهای ،تحت عنوان رد صلاحیت کاندیداهای جریان انحرافی و قید نام فیاضی در ذیل آن این خبر و انتصاب نام فیاضی به جریان انحرافی لازم میدانم جهت تنویر افکار عمومی به مردم شریف استان مازندران به ویژه مردم نور و محمود آباد مطالبی را دراین خصوص ابراز دارم
1-با توجه به قید نام فیاضی در خبر فوق و سو استفاده رقیب بی تقوا علیه اینجانب و مشوش ساختن اذهان مردم شریف نور و محمود آباد بدینوسیله کما فی سابق مراتب انزجارو تبری شدید خود را نسبت به جریان منحط انحرافی اعلام میدارم.
2-همانگونه که بارها این جانب از جریان  انحرافی و جریان فتنه  بعنوان برادر ناتنی یکدیگر و دو لبه قیچی برای قطع هویت ولایی و نظام اسلامی یاد کرده ام لذا منحرفان در صدند با تخریب چهره های اصولگرا که پایبندی عملی خود را همواره به ولایت مطلقه فقیه ابراز داشته اند نسبت به حذف سیاسی آنها با چنین ترفند هایی اقدام نمایند.ازسوی دیگر با چنین روشی مسیر ورود کاندیدای خاموش و وابسته خود را به مجلس نهم هموار سازند که بی شک با درایت شورای  محترم نگهبان که پاسپان امنیت نظام اسلامی است چنین قصدشومی محقق نخواهد شد.
“و مکرو و مکرالله والله خیر الماکرین”
عبدالوحید فیاضی

21 thoughts on “عبدالوحید فیاضی بیانیه داد :کاندیدای جریان انحرافی نیستم و از آن تبری می جویم”
  1. کاش فقط عکس بود اقایون از همه جا بی خبر

  2. سلام . نباید از توطئه های انگلیسی بترسید و شانه خالی کنید . همین ها بودند که در روز عاشورا این جریان فتنه را بوجود آوردند الان روحیه حق به جانب گرفتند و دست پیش می گیرند که پس نیفتند و امسال هم این فتنه را در روز چهل و هشتم اقا برگزار نمودند . ما همه ورزشکاران حمایتتان می کنیم

  3. توکلت علی الله
    وعده ما 13 اسفند مرکز شهر محمودآباد.
    دوست داریم…

  4. سلام دكتر.
    ما هرجاي ايران باشيم به شما خانواده ارادت داريم.

    اردتمند سيدحمزه

  5. خدا را شکر که چهره بد ناطق بین مردم مشخص شد هر کسی دنبال ناطق هست حتما نفرین مردم پشتشه

  6. خدا بعضی ها را مرد می افریند چون ذات مردانگی فطری است . ناطق یاور محرومین و زحمتکشان است ناطق یک مرد واقعیست . همیشه مرد خواهد ماند . همه ایرانیان اینو میدونند . از قیافه اش معلوم است بعضی ها روباه هستند . اونم از مکارهاش . ببینید . امروز بگردید و پیدا کنید فردا دیر است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *