مدیر شبکه آی تی ان: فحاشی مدیران شبکه های لس آنجلسی به یکدیگر بخاطر بچگی آنهاست! ؛سند
مدیر شبکه آی تی ان با اشاره به اختلافات تمام نشدنی لس آنجلس نشین ها تصریح کرد: «باور کنید این ها هنوز بزرگ نشدند! فقط قیافه بزرگ ها را گرفتند و در جوانی پیر شدند! ولی هنوز بچه هستند و بچگانه رفتار می کنند!»

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، مدیر شبکه آی تی ان که تلاش می کرد خود را از دعواها و اختلافات مدیران و دست اندرکاران تلویزیون های لس آنجلسی جدا کند با بیان اینکه «من را در این بازی ها شریک نکنید» تصریح کرد: «این داستان ها و فحش دادن ها همیشه بوده است… الآن هم ما را مسخره می کنند و می گویند لس آنجلسی ها! لس آنجلسی!»
وی افزود: «مگر لس آنجلس کجاست؟ لس آنجلس جایی است که از سی و اندی سال پیش همه هنرمندانی که به غربت افتادند و با تنگ دستی و با کمترین امکانات ارتباطشان را حفظ کردند! ایرانیان خارج از کشور و خیلی ها مثل من که نمی توانستیم آن شرایط را طاقت بیاوریم به لس آنجلس آمدیم!»
شب خیز در مورد اختلافات تمام نشدنی لس آنجلس نشین ها گفت: «این جنگ و جدال ها جز اینکه آبروی بعضی از ما را ببرد فایده دیگری نخواهد داشت وقتی وضع مالیتان خراب می شود و به استیصال می افتید آبروریزی نکنید!»
وی در مورد کلاهبرداری اخیر یکی از دوستانش، ضمن اینکه از مالباختگان خواست که مسائل خصوصی شان را پشت دوربین مطرح نکنند خطاب به بینندگان گفت: «شما به این دعواها گوش نکنید، این دعواها رفاقتی است. این ها تا دیروز دستشان در گردن هم بود و حالا به هم فحش می دهند! باور کنید این ها هنوز بزرگ نشدند! فقط قیافه بزرگ ها را گرفتند و در جوانی پیر شدند! ولی هنوز بچه هستند و بچگانه رفتار می کنند!»
مدیر آی تی ان، در پایان برای اینکه این اختلافات را عادی جلوه دهد گفت: «به دل نگیرید، این ها فردا با هم رفیق می شوند و دوباره دست به گردن هم می اندازند و حال می کنند!»
گفتنی است، اختلافات لس آنجلس نشین ها، یک سریال تمام نشدنی است و تلویزیون های آن ها نیز محفلی است برای تصفیه حساب های شخصی!
شایان ذکر است کلاهبرداری صاحبان تلویزیون های لس آنجلسی نیز از سریال های تمام نشدنی این شهر آمریکایی است! کارشناس یکی از شبکه های لس آنجلسی چندی پیش تصریح کرد که به جز تعداد اندکی صاحبان تلویزیون بقیه آن ها با ندادن حق کارمندانشان جیب های خود را پر می کنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *