هراز نو: نشست خبری نیروی انتظامی شهرستان آمل به مناسبت هفته ناجا با حضور سرهنگ گنجیان مقدم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آمل، اسماعیلی معاون اجتماعی انتظامی آمل و اصحاب رسانه برگزار شد.

اسماعیلی معاون اجتماعی انتظامی آمل ضمن خوشامدگویی و تشکر از خبرنگاران گفت :  انتظامی شهرستان آمل از عملکرد خبرنگاران در پوشش خبرهای مربوط به این نهاد رضایت کامل دارد .

سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم، فرمانده انتظامی شهرستان آمل، در نشست خبری مهرماه سال 94 در جمع خبرنگاران با تشکر از همراهی اصحاب رسانه با پلیس گفت: امروز اصحاب رسانه همکاران ما در نیروی انتظامی هستند و بین نیروی انتظامی و خبرنگاران روابط بسیار تنگاتنگی وجود دارد.

وی با گرامیداشت  هفته دفاع مقدس و یاد آوری ایثار گری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ ، گفت :یازدهم تا هفدهم مهرماه را هفته گرامیداشت نیروی انتظامی است که  شعار نیروی انتظامی در هفته ناجا امسال اقتدار پلیس، همدلی و هم زبانی، امنیت و آرامش میباشد و بر گرفته از شعار مقام معظم رهبری در سال 1394 میباشد.

عکس: سارا برزکار – هرازنو

IMG_4366 IMG_4375 IMG_4377 IMG_4378 IMG_4393 IMG_4396 IMG_4399 IMG_4409 IMG_4416 IMG_4417 IMG_4418 IMG_4419 IMG_4421 IMG_4423

3 thoughts on “نشست خبری نیروی انتظامی شهرستان آمل به مناسبت هفته ناجا / عکس”
  1. باسپاس ازسبزپوشان نیروی انتظامی شهرستان آمل خصوصافرماندهی محترم پلیس شهرستان آمل پیشاپیش هفته مقدس نیروی انتظامی راخدمت اهالی ناجاتبریک وتهنیت می گویم به امیدموفقیت روزافزون همه ی سبزجامهگان نیروی همیشه سرافراز ناجاکه واقعا خدمت می کنند!!
    پیروزوسربلندباشیدپاسداران حریم کشورمقدس جمهوری اسلامی ایران!!!
    بازهم سپاس عزیزان!!!خدای سبحان اجرتدنیاوآخرتتان دهد!
    انشاءالله تعالی!!یاحق

  2. تا قبل از اینکه خدمت سربازی برم یه فکری میکردم در مورد نیروز انتظامی اما وقتی رفتم فکرم کاملا عوض شد با توجه به قسمتی که خدمت میکردم از نزدیک شاهد خیلی مسایل و سختی های پرسنل نیروی انتظامی بودم واقعا با توجه به زحمتی که میکشند از آنان قدردانی نمیشود و از لحاظ حقوق و مزایا خدمتی نیز به آنان بها داده نمیشود امیدوارم با حضور فرمانده جدید سردار اشتر شاهد بهبود وضعت این قشر زحمت کش و بی ادعا جامعه باشیم هفته ناجا هم تبریک عرض مینمایم

  3. واقعا اقای گنجیان مدیر لایقی برای شهر می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *