هـراز نـو: پس از اینکه کواچ نتوانست نتایجی خوبی با یکی از بهترین تیم های تاریخ والیبال ایران بگیرد حالا جایگاه این مربی بسیار متزلزل شده و از گوشه و کنار ها صحبت از مربیانی همچون آناستازی،کولاکویچ،برناردی،سیچلو و چند مربی دیگر برای نیمکت تیم هشتم جهان است.
در این بین اگر مربی خوب خارجی به نیمکت ایران برسد احتمال اینکه فدراسیون اشتباه گذشته را تکرار نکند و از مربیان تراز اول داخلی به عنوان کمک مربی اول استفاده کند نیز هست.
از بهروز عطایی،پیمان اکبری،مصطفی کارخانه،سیدعباسی به گزینه های مورد نظر فدراسیون والیبال اشاره شده است که در میان این مربیان شانس عطایی و اکبری برای نشستن روی نیمکت تیم ملی به عنوان نفر دوم بسیار زیاد است.
در همین راه طرفداران بهروز عطایی در دنیای مجازی گروهی را در تلگرام به عنوان کمپین حمایت از بهروز عطایی برای مربیگری تیم ملی به راه انداخته اند که طی مدت کوتاه استقبال بی نظیری از این کمپین شده است.
هدف از ایجاد این کمپین را هواداران عطایی گرفتن حق بهروز عطایی از فدراسیون عنوان کرده اند.
نکته جالب توجه استقبال بی نظیر مسئولان استانی از این کمپین میباشد.
حضور محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس و عضو فراکسیون ورزش و رییس کمیته والیبال این فراکسیون،دکتر عبدالله حسینی مشاور نهاد ریاست جمهوری،خسرو ابراهیم زاده رییس هیئت هندبال استان مازندران و عضو شورای شهر آمل،میلاد تقوی رییس هیئت والیبال استان مازندران،سعید عابدی رییس هیئت والیبال بسیج مازندران،محمد محمدی رییس اداره ارشاد آمل،نبی الله توسلی و قاسم صالحی اعضای شورای شهر آمل،حمید ساروی رييس هیئت والیبال فریدونکنار،علی داوودی دبیر هیئت والیبال مازندران و چندین چهره شناخته شده ورزش استان و مقامات استانی و شهری جلوه و اهمیت خاصی به این گروه داده است که باعث شده این روزها این کمپین بر سر زبان بیفتد.

جواد نیک پرور – هـرازنـو

4 thoughts on “صدای پای مربیان بزرگ به گوش رسید/ آملی ها کمپین به راه انداختند….”
  1. مدیرمسئول محترم سایت سلام
    حضرتعالی باتوجه به شناخت ازکاربران وشماره تلفن همه لطفا علت سانسورکامنت های بنده را اعلام بفرمایید!!
    دلیل این همه سانسوردربخش های مختلف چیه؟اگرتوهین به شخص ونظام باشدحق باشماست درغیراین صورت مقبول نیست بااحترام!!!!

  2. والیبال ایران در اغاز راه است کسب مقام ششمی توسط ولاسکو ومقام هشتمی توسط کواچ از لحاظ بین المللی رتبه خوبی برای ایران است که نبایست زود مغرور شویم هنوز لازم است والیبال توسط سر مربیان کارکشته ونامدار جهانی به سامان برسد انتخاب مربی همکار ایرانی میتواند گزینه خوبی باشد اما سرمربی ایرانی پس از طی نمودن دوره های حرفه ای جهانی برای تیم های نوجوانان و جوانان وامید میتواند مناسب باشد . باجو سازی و ایجاد تنش والیبال ایران را دچار مشکل نکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *