هـراز نـو: آیین تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ، حسین حسن‌نژاد مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و جمعی از مسوولان در سالن همایش‌های ششم بهمن فرمانداری ویژه آمل آغاز شد.

 

معرفت انسانی را فدای منفعت شخصی نکردم.

غلامحسین شفیع زاده گفت : سلام بر شهدای عزیزی که به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم ؛ قامت راست کردند تا ما به خاک نیفتیم.از امشب بنده  راحت می خوابم.

من از روز اول هم می دانستم که این شهر ده ها دکتر علوم سیاسی دارد که می توانند به راحتی فرمانداری را اداره کنند ولی من با دکتری مردم داری در خدمت مردم آمل بودم.

بزرگترین هنر من این بود که در فرمانداری رو به روی همه سلایق باز کردم ، من اصولگرا هستم ولی باسلایق دیگر ترش رویی نکردم و در راستای منویات دولت عمل کردم.وقتی فرماندار آمل شدم نزد پسرم که فرزندی ارزشی و هیاتی بود گریه کردم تا مواظب رفتارش باشد.

شفیع زاده تصریح کرد: سیاست مداری که در خدمت مردم نباشد به درد هیچ نمی خورد.من در فرمانداری حرف ها شنیدم اما معرفت انسانی را فدای منفعت شخصی نکردم.فرزندان تحصیل کرده ام بیکار هستند ولی خود را از مردم جدا ندانستم.

 

انتظار داشتیم استاندار هم در این جلسه حضور داشتند

تقی زاده امام جمعه دابودشت و غفاری امام جمعه امامزاده عبدالله هرکدام جداگانه سخن گفتند.

امام جمعه دابودشت گفت: ضمن تشکر از حضور دکتر یونسی انتظار داشتیم استاندار هم در این جلسه حضور داشتند.

امام جمعه امام زاده عبدالله با اشاره به تواضع شفیع زاده به عنوان یک خصوصیت مثبت فرماندار گفت: انتظار داریم فرماندار جدید فرمان فرمانداری را محکمتر در دست بگیرد چون آمل شهری است که خیلی انا رجل هستند.

امروز اکثر وعده های انتخاباتی رئیس جمهور محقق شده است /در سطح جهان شهری را مثل آمل ندیدم

علیرضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تقدیر از زحمات غلامحسین شفیع زاده در یک سال مسوولیتش گفت: ایشان به دنبال بازنشستگی خود بودند که این اتفاق افتاد و ما از برادر گرامی آقای منفرد خواستیم تا این مسوولیت را بپذیرند.

یونسی گفت امروز در مازندران 762 طرح از 471 میلیارد تومان در حال افتتاح شده و یا در افتتاح است.

یونسی با اشاره به هفته دولت افزود: امروز اکثر وعده های انتخاباتی رئیس جمهور محقق شده است

وی تصریح کرد عد از جنگ جهانی دوم به گفته ی کارشناسان سابقه ندارد قدرت های بزرگ همه قطع نامه های گذشته را کان لم یکن نمایند.

وی در خصوص فعالیت های اقتصادی دولت گفت: امروز به لطف خدا تورم 40 درصدی به حدود 14 درصدی رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به توافق هسته ای تاکید کرد: این به دلیل هدایت رهبری و هنر دیپلماسی دولت دکتر روحانی است که موتور آنها را سوزانده است.

یونسی با بیان اینکه آمل نگین علم و صنعت اقتصاد و معرقت مازندران است تصریح کرد: من در مطالعاتم در سطح جهان شهری را مثل آمل ندیدم.

وی تصریح کرد: ما باید آمل عزیز را به تمام ایران و جهان بعتر معرفی کنیم. مثل کاری که بعنوان مقبره الشهدا انجام شده است.

وقتی اسم آقای منفرد را بردند بنده استقبال کردم

یوسقیان ملا هم لحظاتی بعد از سخنرانی معاون استاندار  به جمع اضافه شد .

نماینده مردم آمل در سخنانی کوتاه با تایید سخنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: وقتی اسم آقای منفرد را بردند بنده استقبال کردم.

لوح سپاس از سوی معاون سیاسی، امنیتی استاندار به غلامحسین شفیع زاده اهدا شد.

برای برگزاری یک انتخابات پرشور آزاد و سالم تلاش خواهم کرد

احمد منفرد فرماندار آمل بیان کر د : با خدای خود عهد می بندم بنا به نامه امیر مومنان به والی آذربایجان، در جهت سیاست های دولت تدبیر و امید گام بردارم.

وی ادامه داد: توسعه آمل بدون وابستگی جناحی و حزبی با وحدت و همدلی همه مسوولان و مردم محقق خواهد شد.

اجمد منفرد با اشاره به سخنان معاون استاندار گفت: جناب آقای یونسی از شما عذر می خواهم. شما از داشته آمل بسیار زیبا فرمودید اما نداشته های آمل هم بسیار است.

منفرد تاکید کرد :در انتخابات آینده سعی و کوششم را در جهت حضور حداکثری مردم شهرستان برای برگزاری یک انتخابات پرشور آزاد و سالم تلاش خواهم کرد و به فرمایش رهبر انقلاب رای مردم حق الناس است .

وی تصریح کرد: با تاکید بر رعایت اصل تفکیک قوا تعامل سازنده ایی با نماینده مجلس ، ائمه جمعه و مسوولان دیگر خواهد داشت.

4 thoughts on “یونسی:در سطح جهان شهری را مثل آمل ندیدم/ شفیع زاده:من دکترای مردم داری داشتم/ منفرد: برای برگزاری یک انتخابات پرشور آزاد و سالم تلاش خواهم کرد/ تقی زاده: انتظار داشتیم استاندار هم در این جلسه باشد”
  1. سلام

    پس امام جمعه آمل کجاست جایش خالیه

  2. با سلام
    یک سئوال دولت تدبیر و امید اصلاحات چرا اینقدر به انتخابات حساس شده و حیات وممات خودش را در این انتخابات می بیند برای همین دست به جابجایی فرماندار اکثر شهرهای کشور کرده خودش شائبه ایجاد می کند
    خیلی خیلی مشکوک می زنند

  3. چرا سوابقی از فرماندار جدید منتشر نکردید؟

  4. این شمایید که مشکوک می زنید.کلیه ی فرمانداران غیر همسو با دولت تغییر کرده اند. در ضمن فرماندار آمل بازنشسته شده بود و خودشون خواستار رفتن بودند. واقعا تهمت زدن چقدر آسون شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *