هراز نو – سرویس ورزشی – درست یک روز بعد از پیشنهاد رسمی 650 میلیون تومانی باشگاه کاله عادل غلامی ملی پوش آملی به تیم تازه لیگ برتری شده بانک سرمایه پیوست.
پس از پیوستن عادل غلامی به بانک سرمایه و مصاحبه وی با یکی از خبرگزاری ها مبنی بر عدم پیشنهاد کاله به او سوالاتی بین علاقه مندان مطرح شد که چرا کاله برای جذب عادل غلامی ملی پوش آملی پا پیش نگذاشت،از همین رو برای روشن شدن اذهان عمومی به دنبال اطلاعات مفیدی رفتیم که مطمئنا خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.
چیزی که در وهله اول باید عنوان کنیم این است که قرار نیست همیشه باشگاه کاله عادل غلامی را جذب کند یا کاله انتظار داشته باشد که غلامی باید همیشه در این تیم بازی کند.
اما طبق خبری که از یک منبع آگاه به دست ما رسیده کاله شب قبل از آن روزی که غلامی به بانک سرمایه پیوست به وی پیشنهاد داد تا برای مذاکره با هم به ميز مذاکره بنشینند ولی عادل به این پیام پاسخی نداد و صبح با بانک سرمایه قرارداد امضا کرد.
این منبع آگاه همچنین ادامه داد:کاله برای جذب اين ملی پوش تا مبلغ ششصد و پنجاه میلیون تومان هم بودجه اختصاص داده بود ولی غلامی به دلیل پیشنهاد بهتر به بانک پیوست.
وی ادامه داد:البته قرارداد بهتر حق غلامی است و نباید به آن خورده گرفت ولی اینکه در مصاحبه هايش قصد تشویش اذهان عمومی را دارد زیبنده این بازیکن نیست.
طبق خبرها و مدارکی که به دست خبرنگار ما رسیده نشان از پیشنهاد کاله به غلامی دارد ولی حالا به هردلیلی غلامی به بانک سرمایه پیوسته است که یکی از این دلایل شاید قول و قرار عادل با بانک باشد که شاید نمیخواست زیر قول خود را بزند ولی این نوع مصاحبه در حد عادل غلامی بازیکن با اخلاق و دوست داشتنی آملی نیست.
ما نیز امیدواریم که این بحث بین دو طرف ادامه دار نشود چراکه اصلا زیبنده هیچ کدام از طرفین نیست،هردو طرف روزی به هم افتخار میکردند و برای موفقيت هم تلاش میکردند الان درست نیست که خود را وارد حاشیه کنند.

2 thoughts on “غلامی پیشنهاد 650 میلیون تومانی کاله را بی پاسخ گذاشت!”
  1. بنده دوست برادر عادل هستم این مطلب کذب هست حتی اگه آقای عطایی بگه سال دوم کاله پیکان و باریج با مبلغ 770 میلیون تومان قصد جذب عادل رو داشتند اما عادل دو سال پیاپی با نصف این مبلغ در کاله ماند. این خبر کذب رو یا حذف کنید یا بدونید که کاپیتان محبوب آملی ها یک آملی با غیرت است.

  2. اولا در دوران حرفه ایی ورزشی دیگه این حرفها جایی نداره و بازیکن به پیشنهاد بهتر پاسخ میده چون شغلش همینه.در ثانی دوستان در جایی که این عزیزان با هم هستند ما نیستیم و خبر از درونشون نداریم.بعد این چیز عجیبی در والیبال ما نیست هر ساله چند تا بازیکن تاپ که تو یه باند هستن و نفوذ هم دارن یجا جمع میشنو اون تیمو قهرمان میکنن. والیبالیهاش بگن درسته یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *