به گزارش روابط عمومی اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری، اسماعیل هادی نژاد اظهار داشت: با توجه به آغاز به کار طرح های دریا و درپیش بودن تعطیلات تابستان و شروع مسافرت ها به این شهرستان ساحلی ، جهت تثبیت قیمت اجناس و خدمات ارائه شده در طرح های دریا ، طرح نظارت بر کلیه واحدهایی که در طرح ها و سواحل شهرستان مستقر می باشند ازتاریخ ۱۰ خرداد ماه آغاز و تا ۳۰ شهریور ۹۴ ادامه خواهد داشت.
وی هدف از اجرای این طرح را نظارت بر واحدهای اقامتی و تفریحی، پارکینگ ها،آلاچیق و قایق موتوری و برخورد با متخلفان در جهت افزایش رضایتمندی گردشگران عنوان کرد.
هادی نژاد افزود: در اجرای طرح دریا انجام گشت مشترک به همراه ادارات تعزیرات حکومتی ، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، اماکن نیروی انتظامی ، مرکز بهداشت شهرستان و اتاق اصناف از طرح های دریا نظارت و بازرسی خواهد شد.
رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری از مردم و مسافران گرامی خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

One thought on “آغاز طرح نظارت بر واحدهای اقتصادی مستقر دردریا”
  1. یک سؤال، چرا سیگار که بخش اعظم آن به صورت قاچاق وارد کشور می شود، در تمام کشور قیمت یکسان دارد، ولی مثلا یک نوع مواد غذایی و یا یک مدل پوشاک و …، دارای قیمت های متفاوت در شهر های مختلف و بعضا در یک شهر می باشد؟!(مثلا در چند مغازه واقع در یک خیابان، شاهد قیمت های متفاوت یک نوع کالا هستیم!!!!!!!)
    لطفا مسئولین پیگیر علت اصلی این اختلاف قیمت ها باشند، سپس برای نظارت اقدام کنند.
    ضمنا هرگاه مسئولین صحبت از نظارت و بازرسی، یا صحبت از تثبیت قیمت ها به میان می آوردند، متعاقبا عکس آن در سطح جامعه اتفاق افتاد.
    مهدی@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *