رئیس جمهور گفت: خیلی وقت‌ها آدم خجالت می‌کشد که گفته می‌شود در استانی آدم بیکار وجود دارد چرا که بر این عقیده‌ایم وجود بیکاری و فقر با این همه ظرفیت و سرمایه قابل قبول نیست.

خبرگزاری فارس: از وجود بیکاری در استان‌ها خجالت می‌کشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در حاشیه مراسم بهره‌برداری از مجتمع فولاد هرمزگان، اظهار داشت: من اصرار دارم تمام توجهات، اندیشه‌ها و دل‌ها متمرکز بر ساختن ایران شود.
وی با بیان اینکه زمان به سرعت در حال گذر است، افزود: باید متوجه بود که دیگران به خاطر ما صبر نمی‌کنند و دلشان برای ما نمی‌سوزد و اگر بتوانند جلوی پیشرفت ما را نیز می‌گیرند.
رئیس‌جمهور ادامه داد: آنها می‌خواهند ایران مبتنی بر نظام دینی در دنیا الگو نشود.
به گفته وی آنهایی که اندیشه انقلابی و آرمانی دارند باید پشتوانه افکارشان ساختن ایران باشد.
وی ادامه داد: باید همه دست به دست هم برای ساختن ایران اسلامی دهیم تا از این طریق علاوه بر گفتن حرف‌هایمان در دنیا، آسیب‌پذیری را نیز کاهش دهیم.
احمدی‌نژاد با بیان اینکه ایران کشوری ثروتمند و با ظرفیت است، افزود: خیلی وقت‌ها آدم خجالت می‌کشد که گفته می‌شود در استانی آدم بیکار وجود دارد چرا که بر این عقیده‌ایم وجود بیکاری و فقر با این همه ظرفیت و سرمایه قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: این امر البته به اجرای نادرست عدالت نیز باز می‌گردد.
رئیس جمهوری ادامه داد: دشمنان تا زمانی که پیامبران به دنبال اجرای عدالت نبودند به آنها کاری نداشتند و درست زمانی که مبحث عدالت گستری پیامبران آغاز می‌شد مخالفت‌ها و جیغ‌های بنفش، قرمز، بنفش و سبز بالا می‌رفت.
وی بیان داشت: برخی‌ها پیامبران را ساحر می‌خواندند چرا که پیامبران خواهان الگو شدن اندیشه‌های عدالت گستری بودند.
وی با بیان اینکه همه به دنبال عدالت هستند،‌افزود: باید این مهم عینیت پیدا کند.
احمدی‌نژاد گفت: البته اصل عدالت باید به دست امام زمان پیاده شود و مطئمنا هر کس نیز در این زمینه موفق شود از ناحیه امام زمان است.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه کشو ر پیشرفت‌های بی‌نظیری  کرده است، به سفرهای خود به روستاها و شهرها اشاره و افزود: کشور ما ثروتمند است اما بعضا روستاهایی را دیده‌ام که وضعیت مردم در ‌آن روستاها آرامش را از آدم می گیرد که این امر نشان از عدم اجرای عدالت دارد.
وی افزود: 150 سال در ایران علیه کار کردن، تبلیغ کردند و می‌گفتند که کار عنصری بی ارزش است.
احمدی‌نژاد بیان داشت: الان نیز خیلی‌ها کار کردن را به مسخره می‌کنند و به ما می‌گویند چرا اینقدر کار می‌کنید.
این مسئول بدون اشاره به مبحثی خاص افزود: البته بودند عده‌ای که کاری دست آنها داده‌ایم و با رفتارشان دشمن را همراهی کردند و با خود گفتند که ما باید از همین جا بارمان را ببندیم،‌ اما ما پیاده‌‌شان کردیم.

One thought on “رئیس جمهور: از وجود بیکاری در استان‌ها خجالت می‌کشم”
  1. براي شاغل شدن جوانان كشور چي كار كرده ايد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *