هراز – میلاد حسین زاده – والیبال کاله به نوعی تنها دلخوشی ورزشی‌های مازندران به ویژه در شهرستان آمل به شمار می‌رود.
مازندران که همواره دغدغه حضور در لیگ‌های معتبر ورزشی را داشت حالا با تیمی مانند کاله روبه رو است که توسط بخش خصوصی مقام آسیایی دارد و سه دوره نیز قهرمان لیگ مردان ایران شده است.
این افتخار در کمتر تیم دولتی و خصوصی مازندران در حداقل دو دهه اخیر در استان رخ داده است و این باشگاه ورزشی پس از یک وقفه یک ساله دوباره تصمیم به تیم داری در لیگ برتر والیبال گرفته است.
طی جلسه ای بین مسئولین ارشد باشگاه کاله مازندران و دکتر یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی مقرر شده است تا این تیم پرافتخار در سال آینده در لیگ برتر والیبال تیم داری کند.
بهمن سلیمانی میداند که آملی ها بازهم همانند سال های گذشته منتظر نشست هیئت مدیره و مشخص شدن سیاست های کلی باشگاه در سال جدید هستند.
سوالی که ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است این است که چه کسی سکان هدایت تیم والیبال کاله را در سوپرلیگ والیبال برعهده خواهد گرفت؟
چندی پیش درخبرها داشتیم که بهروز عطایی سرمربی سابق این تیم پرافتخار سکان هدایت تیم والیبال سایپای کرج را برعهده گرفته است حالا که عطایی با تیم مورد نظرش به توافق رسیده است یعنی مدیران کاله باید به فکر مربی دیگری غیر از عطایی باشند.
بعد از کنار رفتن اسم بهروز عطایی گزینه دیگری به نام حسین کاظمی مطرح است. مربی ای که هشت سال سابقه مربیگری در لیگ دسته اول را درکارنامه دارد و پنج سال از این هشت سال را در تیم دوم باشگاه کاله یعنی کاله جوان فعالیت داشت و توانست دراین سال ها عنوان های متعددی را بدست آورد.
حسین کاظمی در سال های فعالیت خود در لیگ دسته اول توانست بازیکن هایی چون علی شفیعی، فخرالدین رضوی، رحمان تقی زاده و … را به سوپرلیگ تحویل دهد.
این مربی جوان در فعالیت پنج ساله خود در کاله جوان دو مقام پنجمی، یک مقام سومی و یک مقام نایب قهرمانی رابدست آورد.
مدیر عامل محترم باشگاه ورزشی کاله مازندران شاید وقت آن رسیده که پس از بهروز عطایی امروز حسین کاظمی که در مکتب باشگاه حضرتعالی پرورش یافته است را به والیبال ایران معرفی کنیم.
در لیگ برتر سال گذشته مدیرعامل محترم باشگاه شهرداری تبریز به عادل بناکار اعتماد کرد و جواب اعتماد خود را گرفت؛ بهمن سلیمانی هم مطمئن باشد از اعتماد به جوانان سرافکنده نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *