در خبرها آمده بود که معاون فرماندار میاندرود در یک اقدام عجیب و غریب و شاید هم کاملاً استثنایی، پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام نامزدهای نهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سمت خود استعفا داده و مسئولیت ستاد یکی از نامزدها را پذیرفته است!

این اقدام شبه انگیز آقای معاون موجی از حیرت را در هواداران سایر نامزدها ایجاد کرده و این ابهام را افزایش داده که احتمالاً مهره های کاشته شده دیگری هم توسط برخی نامزدها در سطوح بالای ستادهای برگزاری انتخابات حضور دارند و کمی آنها را دچار دغدغه کرده است.

تدبیر و تجربه ایجاب می کرد که ایشان می بایست کمی زودتر چنین تصمیم مهم و پرانعکاسی را می گرفت تا عملاً با این حرکت دیر هنگام ذهن دیگران را دچار تشویش نمی کرد و حضور گذشته اش را هم بعنوان یک معاون فرماندار و بخشدار زیر سؤال نمی برد!

اینطور ناپختگی ها شاید در اوایل و یا تا پایان انتخابات هم زیاد بازتاب نداشته باشد، اما یقیناً به بهانه اعتراض نامزدهای معترض تبدیل شده و حتی شکست واقعی شان را با استناد به این امر توجیه می کنند!

در این رابطه بهتر است به برخی از دست اندرکاران انتخابات هم تذکر داده شود که حق موضع گیری و اظهار تمایل مستقیم و غیرمستقیم به نامزد خاصی را ندارند و هرگونه گرایش می تواند شبهه دخالت تاثیرگذار دست اندرکاران انتخابات را در اذهان عمومی توسعه دهد.

به استاندار محترم و معاون محترم سیاسی و امنیتی که مسئولیت ستاد انتخابات را نیز عهده دار است، پیشنهاد می شود که طی ابلاغی به فرمانداران، با مسئولین انتخابات شهرستاتها اتمام حجت کرده، تا این خطاهای عرفی تکرار نگردند

منبع :شمال نیوز

3 thoughts on “استعفای معاون فرماندار برای مسئولیت ستادانتخاباتی یک کاندیدا”
  1. او سوخته سياسيست واي بر او .رجبي اصولگرا و بهترين فرماندار است با همه هم ميتونه كار كنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *