هراز نیوز – سخن شما – 63  روز مانده به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی،نتیجه ی آن اما در حوزه ی انتخابیه بابلسر و فریدونکنار مشخص شد.
با پایان یافتن زمان ثبت نام برای نامزدی انتخابات و حضور یک کاندیدا از فریدون کنار،پیش بینی ها برای انتخابات 12اسفند،اینباراما بسیار آسانتر از گذشته شده است.
سردار ولی الله نانوا کناری،کاندیدایی که بر اساس تحلیل بسیاری از کارشناسان،احتمال نشستن او بر کرسی سبز نمایندگی،بیش از احتمالیست که برای آقای دکتر نجف نژاد در نظر گرفته می شود.این کارشناسان،تجربه ی دوره های قبل و آمار رای دهندگان را سند اثبات مدعای خود می دانند.
در حالی که هر دو نامزد از جبهه ی واحد اصول گرایان به پا خواسته اند،جبهه ی منطقه ایی آنان اما کاملا متفاوت از هم است.
اگر گذشته چراغ راه آینده است باید انتخابات دور قبل را در نظر داشت،انتخاباتی که علت اصلی پیروزی آقای نجف نژاد در اعلام حضور 2نامزد از فریدونکنار بود.حجت الله روحی با حدود 24هزار رای،رحمت الله قلی پور با17هزار و در نهایت مقداد نجف نژاد با 29 هزار رای توانست از دو دسته گی احتمالا سازماندهی شده به مجلس راه یابد.
اینبار اما چه خواهد شد؟با توجه به همکاری و اعلام حمایت روسای ستاد حجت الله و رحمت الله آیا می توان از پیروزی ولی الله خبر داد؟
ومن الله توفیق
 

 

2 thoughts on “اعلام حمایت روسای ستاد حجت الله و رحمت الله برای حمایت از ولی الله”
  1. لطفا بجای پیشگویی کمی صبر داشته باشید
    در ضمن کمی سوی چراغ گذشته تان را بالاتر بیاورید تا حقایق بیشتری برایتان روشن شود

  2. عين واقعيت است آقاي روحي با سياست كاري وارد انتخابات شد تا به نفع مقدا باشد حالا با شير مردي چون سردار نانوا ديگر راهي ندارد لطفا فيتيله را كمي پايين بياريد محمد آقا مثل اين كه چراغ شما زيادنور مي دهد نور ماه را نمي بيني

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *