با حضور قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید کشور؛
آئین آئین تجلیل از کارگران نمونه و بازنشسته‌گان مجموعه تولید گوشت مرغ زربال برگزار شد
آئین تجلیل از کارگران نمونه و قدردانی از کارگران بازنشسته مجموعه تولید گوشت مرغ زربال به همراه گرامیداشت روز بسیج کارگری در روز ولادت امام جواد در مجتمع رفاهی آموزشی ناتل‌کنار بانک ملت ایزدشهر برگزار شد که در این آئین حجت‌الاسلام حسنی قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، مسئولان شهری آمل و نور پهلوان رضا یزدانی مرد طلایی میادین مختلف جهانی، بین‌المللی و آسیایی کشتی فرنگی ایران اسلامی به همراه کارشناسان و کارگران این مجموعه حضور داشتند.
قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: ایران با حفظ اصول بدون نزدیکی به خط قرمزها در مسیر مذاکرات حرکت دارد.
حجت‌الاسلام حبیب‌الله حسنی امشب در آئین تجلیل از کارگران نمونه و قدردانی از کارگران بازنشسته مجموعه تولید گوشت مرغ زربال بیان کرد: باید در کارخانجات تولیدی و واحدهای صنعتی با توجه به تحریم‌های مختلف همه آسیب‌ها شناسایی شده و در راه توسعه و پیشرفت مرتفع شود.
قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد: شرایط سیاسی کشور در مسیر عزتمندی حرکت می‌کند زیرا با تدبیر و درایت مقام عظمای ولایت هم‌اکنون سران و وزرای امور خارجه هفت کشور بزرگ جهان مقابل وزیر امور خارجه کشورمان بر روی یک میز مذاکره می‌نشینند و با عصبانیت ایران نمی‌خواهند فرصت مذاکره را از دست بدهند.
این مسئول با تاکید بر اینکه اگر خلبان دلاور ایران اسلامی با هواپیمایی حامل دارو در مقابل انواع تهدیدات جرات نشستن بر باند فرودگاه را دارد نشان‌دهنده عظمت و عزتمندی کشورمان است، گفت: خوشبختانه تحریم‌های مختلف و شکننده علیه ایران اسلامی توسط متخصصان و مهندسان‌مان تبدیل به بهترین فرصت‌ها شده و در آن پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شد.
حسنی زمان تحریم را زمان تبلور و تجلی قدرت‌ها دانست و ادامه داد: باید هر روز با استفاده از توان بومی بر قدرت علمی و فناوری خود بیافزاییم.
قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در مورد مخالفان ایران اسلامی در به توافق رسیدن مذاکرات هسته‌ای بیان کرد: نخستین دشمنان ما کشور روسیه همسایه شمالی‌مان بوده که هم‌اکنون درگیر جریانات اوکراین است و نمی‌خواهد ایران در مذاکرات به نتیجه مطلوب دست یابد.
وی با اعلام اینکه ایران با حفظ اصول و عزت‌ها بدون نزدیکی به خط قرمزها در مسیر توافق و مذاکرات حرکت دارد، افزود: ایران اسلامی معتقد به دین اسلام بوده و توجه به آرمان‌های امام امت، خون شهدا و منویات رهبر انقلاب در راس کارهایش جای دارد تا دنیا را مجبور به پذیرش کند.
حسنی با اعلام اینکه امروزه عربستان با ظاهر گریم کرده حرکت دارد و در درون آن جنگ بزرگی بین نسل جوان و پیر در گرفته است، گفت: بسیاری از کشورها می‌خواهند قطر را هم به عنوان پدیده جدید مطرح کنند و در این زمینه برای تصاحب میزبانی جام جهانی آینده فوتبال تلاش‌های زیادی دارند.

* شرکت زربال از برندهای بزرگ بین‌الملی در تولید گوشت مرغ است
حسنی با اعلام وضعیت نامطلوبی که در عرصه بازار طیور و مرغ حاکم بود، تصریح کرد: نوسانات در قیمت مرغ امری سراسری و کشوری بوده و در این بین واحدهای بزرگ ضربه‌های سنگینی را متحمل شدند.
وی مجموعه زربال را با مدیر لایق و کارکنان مجرب از برندهای بزرگ و بین‌المللی کشورمان دانست و گفت: مجموعه تولید گوشت مرغ زربال هم در این بین دچار مشکلاتی شده بود ولی هم‌اکنون این روند به شرایط معمولی و عادی خود نزدیک است.
علیرضا غنی‌زاده مدیرعامل مجموعه زربال به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشت مرغ در کشور اظهار کرد: بحث کار و کارگر با آغاز خلقت در روزی زمین ایجاد شده است.
وی افزود: کارگر در دین مبین اسلام جایگاه والا و ارزشمندی دارد و نگاه اسلام نسبت به دیگر تفکرات متفاوت بوده زیرا در احادیث و روایات متعدد از معصومان، پیامبر و بزرگان دین توصیه زیادی به کار در عرصه‌های مختلف و تولید شده و در مقابل تکریم کارگر هم لحاظ شده است به طوری‌که آمده است زمانی که کارگر از منزل خود برای کسب روزی حلال خارج می‌شود حکم جهاد در راه خداوند را دارد.
مدیرعامل بزرگترین تولیدکننده گوشت مرغ در کشور با اعلام اینکه در قرآن کریم نیز خداوند اشاره‌های زیادی به کسب رزق حلال و طیب دارند، ادامه داد: در روایات آمده است عابد بیکار دعایش مستجاب نمی‌شود.
غنی‌زاده با اعلام اینکه در این مجموعه تولید گوشت مرغ فرقی میان مدیرعامل و کارگر وجود ندارد، عنوان کرد: افتخارمان کارگری در نظام جمهوری اسلامی است و در عرصه کار و تلاش با نگاه جهادی و بسیجی وارد عرصه شدیم.
مدیرعامل مجموعه تولید گوشت مرغ زربال با اعلام اینکه رهبر انقلاب اسلامی در بیانات متعدد خود تولید، جهاد و اقتصاد در کشور را مرهون حرکت کارگری می‌دانند، گفت: مجموعه زربال حدود 900 پرسنل را به طور مستقیم در اختیار دارد که همه از خانواده ایثارگران و بسیجیان هستند.
وی با اعلام اینکه اقتدار ایران اسلامی به دلیل برافراشته بودن پرچم شهدا در همه روستاها و آبادی‌ها است، ادامه داد: در این مجموعه 140 نفر از پرسنل مستقیم منصوب به خانواده شهدا و ایثارگران بوده و با تقدیم 12 شهید هم‌اکنون افتخار فعالیت در کنار 18 فرزند شهید را در این مجموعه داریم
وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته با وجود تحریم مشکلات زیادی را در بخش تولید، صنعت، دام، طیور و اقتصاد کشور شاهد بودیم، گفت: با وجود مشکلات بسیار زیاد طی سال گذشته در زمینه طیور اجازه ندادیم پرداخت حقوق ماهیانه کارگران و پرسنل این مجموعه یک ماه به تعویق بیافتد.
غنی‌زاده تصریح کرد: در سال گذشته وجود مشکلات متفاوت باعث شده تا صنعت طیور کشور یک هزار و 570 میلیارد تومان زیان‌ده باشد.
وی با اعلام اینکه ساختار خود را در این مجموعه اصلاح کردیم و در سال مالی جدید روند زربال روند مطلوبی است، گفت: در منطقه برخی افراد منافعی داشته و دارند که در این بین دست افرادی که به ناحق منافع داشته را قطع کرده و می‌کنیم.

————
هراز نیوز: قربانعلی مسافر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *