پایگاه خبری شمال پرس :جلسه مطبوعاتی سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور جمع کثیری از خبرنگاران برگزار شد .شجاعی کیاسری در این جلسه پاسخگوی خبرنگاران بود و به مسایل ریز و درشت و دغدغه خبرنگاران که همان دغدغه های مردم  بود پاسخ داد .
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنان خود و در پاسخ یکی از خبرنگاران جریان انحرافی را زیر سوال برد و نقطه آغاز آن را حضور مشایی در مراسمی در ترکیه دانست . ایشان در جریان انحرافی را جریانی معرفی نمود که ایرانیت را بر اسلامیت ترجیح می دهد که همین امر موجب اعتراض متدینین و علما شد .ایشان جریان را جریان نامقبول در اصولگرایان دانست و آنرا هم ارز با جریان فتنه که جریان نامقبولی در جریان اصلاح طلبان است دانست .
ایشان در ادامه سخنان خود از مردم خواست تا در انتخاب خود دقت کرده و از ظرفیت نماینده های فعلی استفاده کنند ، ایشان دوره دوم نمایندگی را دوران استفاده و میوه چینی از زحمات دوره اول بر شمرد و عنوان داشت برخی از نمایندگان تنها به مسایل ملی می اندیشند و برخی تنها به مسایل محلی و برخی هر چند کم تنها به فکر منافع خویش هستند ،  اما من سعی کردم تا از نماینده های تاثیر گزاری باشم که هم به مسایل ملی و هم مسایل محلی توجه می کنم و دلیل آن هم حضور من در هیات رییسه کمیسیون تلفیق بعنوان یک نماینده تاثیرگزار و سرزدن به روستاهای حوزه انتخاباتی حتی بیش از 10 بار بعنوان یک نماینده با دغدغه های محلی  و بومی می باشد .
شجاعی کیاسری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد مشکلات عدیده شهر ساری و بحث ترافیک گفت : بحث امور شهری بعهده شورا و شهرداری است ، اما من به اندازه وسع خود به شهر کمک کردم و آقای حجازی می تواند گواهی دهد که چندین بار با هم به دیدار وزاری مختلف برای حل مشکلات شهری رفتیم .ایشان همچنین با اشاره به کمک 500 میلیون تومانی خود به پل روگذر میدان ولیعصر گفت می توانستم این بودجه که در اختیار من بود را به روستاها و امور ورزشی اختصاصی دهم که نمود بیشتری هم داشت اما ترجیح دادم این مبلغ را برای رفع مشکلات شهری هزینه نمایم.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه از تحقق 5 آروزی ساوریها در دوران نمایندگی خود خبر داد و انها را اینچنین بر شمرد :
1- استقرار صنایع بزرگ از جمله سایپا ، سیمان کیاسر و پتروشیمی
2- پیگیری احداث بیمارستان 320 تختخوابی مرکز سرطان شناسی ساری
3- ایجاد دانشکده دندانپزشکی ساری
4- انتقال تیم فوتبال صنعت ساری به این شهر
5-  احداث دانشگاه جامع مازندران در ساری که بزودی انجام خواهد پذیرفت .

 

2 thoughts on “شجاعی کیاسری:5 آرزوی بزرگ سارویها را محقق نمودم”
  1. دکترشجاعی .تشکروسپاس.لطفا دانشگاه جامع مازندران راپیگیری فرمایید مردم ساری فهیم هستند وزحمات جنابعالی رادر انتخابات جواب خواهندداد.به امید افقی روشن برای ساری وانتخاب جنابعال دردوره اتی انتخابات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *