هراز نیوز :نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: 13 نماینده‌ای شدن مازندران برای انتخابات مجلس نهم اجرایی نمی‌شود.

عزت‌الله یوسفیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه انتخابات میدان رقابت است و باید در آن اخلاق رعایت شود، اظهار داشت: اخلاق اجتماعی مهم‌ترین مواردی است که باید در این مهم رعایت شود.
وی با اعلام اینکه در فضای سالم انتخاباتی، کاندیداها باید به ارائه نظرات خود بپردازند، گفت: در این فضای سالم است که مردم می‌توانند انتخاب درستی داشته باشند.
یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه افزایش سهمیه نمایندگان مجلس در استان هر 10سال یک بار بررسی می‌شود، افزود: در گذشته یک بار در سال 67 این امر بازنگری شد و بار دیگر امسال این امر صورت گرفت.
این مسئول ادامه داد: مقرر شده بود که سهمیه مازندران در تعداد نمایندگان مجلس افزایش پیدا کند و به 13 نفر برسد.
نماینده مردم آمل ابراز داشت: هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده و برای دوره نهم مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان افزایش نخواهد داشت.

* در انتخابات مستقل عمل می‌کنم
وی در پاسخ به اینکه ترکیب آتی مجلس نهم را چگونه پیش‌بینی می‌کنند، تاکید کرد: معمولا در هر مجلسی 80 تا 100 نفر از مجلس قبلی دوباره رای می‌آورند.
یوسفیان‌ملا درباره گرایش‌های سیاسی مجلس نهم نیز اذعان داشت: به هر حال اگر گروه‌ها و احزاب رعایت اصول و نزاکت حزبی را داشته باشند مردم با اقبال بیشتری در انتخابات شرکت می‌کنند.
این مسئول متذکر شد: بنده در تمام انتخابات مستقل عمل کرده‌ام، اما بعداً دوستان به بنده لطف می‌کردند مرا در لیست اصولگرایان قرار می‌دادند.

One thought on “یوسفیان ملا:تعداد نماینده های مازندران افزایش نمی یابد”
  1. برو ماستتو بخور جوجه بنگی 4تا گوسفند برات زیاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *