بزرگ‌ترین سایت فناوری و اطلاعات فرمانداری‌های استان مازندران به منظور استفاده در انتخابات مجلس شورای اسلامی در آمل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش هراز نیوز به نقل از فارس از آمل، فرماندار آمل در حاشیه آغاز به کار این سایت در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات فرمانداری آمل با بیان اینکه امکانات فرمانداری آمل در گذشته برای برگزاری انتخابات ناکافی بود، اظهار داشت: با توجه به رایانه‌ای شدن انتخابات، نیاز به تجهیزات و امکانات وجود داشت.
یدالله اکبرزاده با اعلام اینکه هم‌اکنون شهرستان آمل آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس نهم را دارد، گفت: در سایت فناوری و اطلاعات فرمانداری آمل برای هر یک از شعبات اخذ رای یک کاربر رایانه‌ای تعیین شده و به‌کارگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه 329 صندوق رای برای اخذ رای مردم آمل در این شهرستان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: 120صندوق شهری برای انتخابات مجلس نهم دایر می‌شود.
اکبرزاده با تاکید بر اینکه صندوق اخذ رای در چهار بخش آمل نیز دایر می‌شود، گفت: 64 صندوق در بخش مرکزی، 92 صندوق بخش دابودشت، 28 صندوق در بخش امامزاده عبدالله(ع) و 25 صندوق نیز در بخش لاریجان مستقر می‌شوند.
وی با اشاره به رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای مجلس نهم اظهار داشت: تمامی تبلیغات‌ها باید در چارچوب زمان‌بندی اعلام شده از سوی کاندیداها رعایت شود.
فرماندار آمل با بیان اینکه این زمان‌بندی برای همه تعریف شده است، تاکید کرد: در این بین هیچ‌یک از مدیران دولتی نیز نباید بیت‌المال را صرف امور تبلیغی کاندیداها کنند.
اکبرزاده با اعلام اینکه در انتخابات آتی نگاهمان به سیاست‌های تبیین شده از سوی رهبری است، اظهار داشت: ستاد اجرایی و هیئت نظارت بر انتخابات با آماده کردن زیرساخت‌ها زمینه حضور پرشور مردم را در انتخابات فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *