هراز نیوز : گزیده سخنرانی حجت الاسلام مهدی تقی زاده در مراسم سوگواری اربعین حسینی در جمع عزادارن مسجد امام رضا  با هم می خوانیم .

اربعین امام حسین پس از ۱۴۰۰ سال تلنگر دیگری است به آنهایی که هم چشم ظاهرشان کور است و هم چشم دلشان چون نوری که خدا روشن کرد نمی توانند خاموش بکنند. این همه زائر که می توان گفت امام زمان مدیریت کرد و هدایت کرد این لشکر خدایی و الهی و عزاداران حسینی را به عهده داشت لذا داعش و همه ایادی و حامیانش را صم  بکم کرده و باید گفت : دیگر حیاتشان به ممات تبدیل شده است و مرگشان را همه به  چشم دیدند و حضور سربازان امام زمان عج و رهبری نیز توفیقی بوده از سوی امام زمان و سردار سلیمانی ها که موجب عزت و سربلندی نظام اسلامی است که باید عرض شود سپاه خدمات زیبایی به مسلمانان جهان کرده و مسوولین محترم باید قدر شناس باشند .

کربلا یک جریان ممتد است نه یک آب راکدی که در یک جا مانده باشد، بلکه همچون خونی در رگهای بشریت جاری شده است همه سفیران الهی از رسول خدا تا حضرت حجت و تا به امروز و الی یوم القیامه قرار گرفته است و هیچ دست پلیدی نتوانسته مانع نورافشانی آن گردد امروز هم پس از ۱۴۰۰ سال این چنین هدایت می کند، نه تنها داعش و همه حامیانش بلکه هیچ قدرتی توان مقابله با این شعاع نوری را ندارد.

 واقعه کربلا را یک واقعه شور انگیز و مکتب بزرگ درس ایثار برای جهانیان  است یک چنین نمایشگاه با عظمت نباید در مصیبت ها، مرثیه ها و مراسم عزاداری خلاصه گردد چرا که در طول تاریخ استخراج درسها، عبرتها و پیام ها مخصوصا مطالب اخلاقی و تربیتی را می توان نشات گرفته از عاشورا دانست.

کربلا صحنه هدایت و ضلالت هست عده ای ضال هستند و عده ای هم هدایت شده، چون جریانات ان مبین بوده و امروزه  این دو لشکر که عده زیادی در ضلالت و گمراهی هستند ولی در لباس اسلام به اسلام لطمه می زنند، این افراد باقی مانده بنی امیه و بنی العباس اند که سخت ترین لطمه ها را به اسلام وارد کرده و هیچ رحمی نسبت به هیچ کس حتی محسن شش ماهه تا علی اصغر امام حسین نداشته وآنان فقط به دنبال امیال خودشان هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *