هراز نیوز :پس از عدم تیمداری کاله در فصل 93؛ تیم والیبال نوشیدنی شمس به نمایندگی از مازندران در لیگ برتر والیبال کشور شرکت خواهد کرد.

قرعه کشی مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در فصل 93 امروز در حالی برگزار شد که خبری از تیم کاله، نماینده پرافتخار مازندارن بین تیم های حاضر نبود و تیم والیبال نوشیدنی شمس به عنوان تیم جدید مازندارن برای لیگ بیست و هشتم معرفی شد.

طبق گفته ی بهمن سلیمانی، مدیر عامل کاله؛ تیم والیبال نوشیدنی شمس با پشتیبانی مسئولان کاله و با ترکیب تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که بتازگی عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرده است، در مسابقات لیگ برتر والیبال شرکت می کند تا در پایان ساخت مجموعه ورزشی 8000 هزار نفری کاله، این تیم بار دیگر حضوری پرقدرت در سوپر لیگ والیبال کشور را تجربه کند.

گفتنی است؛ هدایت تیم والیبال نوشیدنی شمس به عهده محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان خواهد بود.

لیگ برتر والیبال ایران از روز 15 آبانماه با شرکت 14 تیم آغاز به کار می کند و تیم والیبال نوشیدنی شمس در گروه اول با تیم های پیکان، میزان مشهد، شهرداری تبریز، دلیران دشتی بوشهر، بازرگانی جواهری گنبد، شهرداری زاهدان همگروه است.

 

5 thoughts on “نوشیدنی شمس جایگزین کاله مازندان شد”
  1. لطفا ترکیب تیم و محل برگزاری بازی تیم را اعلام کنید

  2. بازیهای این تیم تو کدوم شهر برگزار میشه؟

  3. به نظرم حتی بعد از ساخت ورزشگاه هم تیمی با عنوان کاله نخواهیم داشت. چرا که همه ی برندهای تحت مالکیت آقای سلیمانی در حال تغییر و تحول شده و این تغییر عنوان هم در همان راستاست. پیش از انقلاب “شمس” برند یک نوشیدنی مطرح بود که فعالیتش در سه دهه ی اخیر متوقف شده بود. در سال های اخیر آقای سلیمانی با خرید نمایندگی شرکت “کاسل نوش” در ایران، نوشیدنی آب جو با برند “کاسل برو” را روانه ی بازار کرد. در ماه های اخیر اما با خرید برند قدیمی “شمس”، به ناگاه کاسل برو نایاب شد و شمس پدیدار! و از آنجایی که نوشیدنی ماهیتی جوانانه و مهیج دارد، عنوان باشگاه ورزشی این شرکت از آن گرفته شده است.

    اتفاقا سایر برندهای این کمپانی عظیم نظیر “کاله” و “فراورده های گوشتی آمل” هم در حال تغییر هستند و این فرایند با هدایت و پشتیبانی یک تیم تبلیغاتی – بازاریابی حرفه ای در حال انجامه. “سولیکو” احتمالا اصلی ترین برند این شرکت در آینده خواهد بود.
    http://www.solico.ir/Portals/2/LiveContent/780/Images/The_Business_Year_Print_AD0.jpg

  4. ترکیب تیم همون ترکیب تیم ملی جوانان ایران هستش.بازی ها هم تو آمل برگزار میشه..به امید حمایت آملی های عزیز…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *