با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران و یگان های انتظامی رضوان 38 شهرستان آمل از لوث وجود مجرمان پاکسازی شد .

هراز نیوز ، محله رضوان 38 آمل که مدت ها بود به یکی یکی از مناطق آلوده و جرم خیزم مکانی برای تردد افراد شرور وعاملان افیونی تبدیل شده بود با اجرای طرح پاکسازی از سوی نیروی انتظامی این شهرستان از وجود مجرمان پاکسازی شد .

«سرهنگ روح الامین قاسمی» جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران باحضور دراین عملیات در گفتگو با خبرنگار این پایگاه با بیان اینکه طرح های عملیاتی در استان مازندارن مقطعی نیست گفت : در استان مازندران 28 نقطه آلوده و جرم خیز وجود داشت که تاکنون در چندین نقطه از این مناطق از جمله در شهرهای ساری ، عباس آباد ، قائم شهر و آمل طرح پاکسازی اجراء شده است .

وی در ادامه با اشاره به ادامه اجرای این طرح در سایر مناطق آلوده وجرم خیز استان اظهارداشت :. در اجرای این طرح 5 فقره سرقت ، 3 فقره جرائم رایانه ای کشف و 40 نفر از عاملان افیونی و فروشنگان مواد مخدر دستگیر شدند .

سرهنگ قاسمی همچنین اظهار داشت : 18 نفر از کسانی که در دام اعتیاد گرفتار شده بودند نیز در این طرح شناسائی و دستگیر شدند که جهت ترک اعتیادشان به مراکز درمانی معرفی شدند .

لازم به ذکر است ؛ همچنین یگان های انتظامی و راهنمائی ورانندگی شهرستان آمل روز گذشته با اجرای طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت های متخلف موفق شدند 39 دستگاه خودرو و 17 دستگاه موتورسیکلت را توقیف به پارکینگ منتقل کنند و ماموران راهور نیز 474 فقره اعمال قانون داشتند .

امام جمعه آمل : امنیت محور اصلی تمامی خدمات

اما جمعه آمل با تقدیر از اقدام نیروی انتظامی در پاکسازی منطقه آلوده و جرم خیز رضوان 38 این شهرستان گفت : محور اصلی همه خدمات ، امنیت است که باید برای ارتقاء رفاه و آسایش عمومی گام های خوبی برداریم .

، «حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی» امام جمعه آمل در خطبه های نمازجمعه روز گذشته از اقدام نیروی انتظامی در پاکسازی منطقه آلوده و جرم خیز رضوان 38 تقدیر کرد.

امام جمعه آمل افزود : تحقق زندگی سالم در گرو ترویج امنیت جامعه است و محور اصلی همه خدمات ، امنیت است که باید برای ارتقاء رفاه و آسایش عمومی گام های خوبی برداریم .

وی با بیان اینکه پیشرفت و تعالی در جامعه نیازمند امنیت است افزود : برای این که بتوانیم در عرصه های مختلف علمی ، پژوهشی ، اقتصادی و دیگر عرصه ها به موفقیت هایی برسیم باید به امنیت و ارتقای آن در سطح جامعه به نحو مطلوبی توجه داشته باشیم که نیروی انتظامی آمل با اجرای طرح ها و اقداماتی در خصوص پاکسازی مناطق جرم خیز در این زمینه گام های موثری برداشته است .

لازم به ذکر است ، در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز ، طی هفته گذشته فرماندهی انتظامی شهرستان آمل اقدام به پاکسازی منطقه رضوان 38 که یکی از مناطق جرم خیز این شهرستان بود نسبت به شناسایی و دستگیری افزاد بزهکار و معتاد این منطقه اقدام شد .

گفتنی است ، باتوجه به قدردانی شهروندان آملی از اقدام ضربتی پلیس در پاکسازی این منطقه و درخواست اهالی برای حضور نیروی انتظامی در منطقه ، بزودی ایستگاه پلیس در این منطقه نیز مستقر خواهد شد .

 

 

One thought on “پاکسازی یکی از مناطق آلوده و جرم خیز آمل”
  1. ماندگار باشه خوبه ولی ………………………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *