هراز نیوز: در روز 7 مهر به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی جمعی از پرسنل سازمان به دیدار امام جمعه محترم شهر رفته و مدیر عامل سازمان ضمن ارائه گزارش عملکردهای سازمان به ایراد سخنانی در رابطه با مجموعه آتش نشانی پرداختند و نیز امام جمعه محترم نیز ضمن تقدیر و تشکر و اشاره به عملکرد خوب سازمان دعای خیر خویش را بدرقه راهشان نمودند.

 

در این روز پرسنل سازمان نیز به دیدار مدیر عامل سازمان رفته و ضمن تبریک این روز در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم شریف آمل با هم ، هم قسم شدند و همچنین با توزیع شربت و شیرینی در درب ورودی سازمان از مردم پذیرایی نمودند .

 

در راستای روز ملی ایمنی و آتش نشانی ، اعضای محترم شورای اسلامی  و شهردار محترم شهر آمل  به دیدار پرسنل سازمان آمده و ضمن تقدیم شاخه ی گل این روز را به آنان تبریک  گفته و تمثال مبارک امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین سه شهید آتش نشانی را در ایستگاه مرکزی افتتاح نمودند .

 

در ادامه این مراسم پرسنل سازمان با رها سازی هفت کبوتر سفید به مناسبت هفتم مهر این روز را گرامی داشتند.

 

در ادامه مراسمات هفت مهر مانور عملیاتی پرسنل سازمان  در محل مرکز آموزش برگزار گردید . به گفته نعمتی « مدیر عملیات سازمان » این مانور در آیتم های نجات در ارتفاع ، راپل ، حریق تانکر ، حریق کلبه ، حریق سیلندر گاز ، حریق بشکه مواد نفتی ، حریق لاستیک و آبرسانی توسط 50 نفر از پرسنل سازمان انجام گردید.

 

در این روز شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر دابودشت نیز به دیدار مدیر عامل سازمان آمده و این روز را به ایشان و پرسنل سازمان تبریک گفتند.

 

در برنامه ای دیگر زنگ ایمنی در مدارس شهر به صدا در آمده و جمعی از پرسنل سازمان با حضور در مدرسه ای با اجرای مانور عملیاتی اطفای حریق دانش آموزان را با نحوه عملکرد  کپسول آتش نشانی آشنا نمودند و در ادامه معاونت مالی و اداری سازمان « صالح پور » نیز  ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان حیطه کاری و شرح وظایف سازمانی را به دانش آموزان توضیح دادند.

 

همچنین خاطرنشان میشود در این روز بعد از پایان دیدار صمیمانه اعضای شورای اسلامی و شهردار شهرستان آمل صدای زنگ امداد؛ آتش نشانان را به تکاپو انداخته و به یک عملیات امداد در ساختمانی در خیابان امام خمینی (ره) فراخوانده شدند .

یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۴ آتش نشان برای نجات پسر بچه حبس شده در داخل یک واحد آپارتمان آژیرکشان ایستگاه را ترک کردند .

خسر ابراهیم زاده رئیس شورا و احمد امیرسلیمانی شهردار در محل حادثه حاضر شده و زمان رسیدن به محل حادثه را بررسی کردند.

به گفته ابراهیم زاده آتش نشانان در کمتر از ۳ دقیقه در محل حادثه حاضر شده وعملیات نجات پسرک محبوس در ساختمان را به سرعت انجام دادند و کودک را به آغوش گرم مادر سپردند.

هراز نیوز به مردان و زنان دلاور سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی خصوصا عزیزان عملیات خدا قوت می گوید تندرست و سلامت باشید دعای خیر مردم با شماست .

IMG_0291 IMG_0327 IMG_0334 IMG_02491

One thought on “فرشته هایی که سه دقیقه ای رسیدند/ برگرداندن کودک به آغوش مادر در آمل + عکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *