rahafun.com saport 5 افزایش دختران ساپورت پوش در تهران!!

وبلاگ معبر دل

خواهرم، ساپورت پوشی!

ای تو که بر ارزش های جامعه پا گذاشتی

فکر کردی اینطوری خیلی قابل توجه دیگرانی!!!

فکر کردی اینطوری میتونی کمبودهایی که داری رو جبران کنی؟!!!!

فکر کردی با طنازی هایی که کنی، مورد توجه عام و خاص میشی؟

فکر کردی پسری که چشمش طرفته، میاد میگیرتت؟

نه خواهرم، اون پسر هیچ وقت نمیاد تورو بگیره

اری خواهرم، مورد توجه قرار میگیری، اما تا دقایقی که فراخوانده میشی با چه گوشتیه ، چه تیکه ایه،

همین خواهرم ، به همین سادگیس ،

گوهر ارزشمندی هستی، این گونه خودتو مضحکه دیگرون نکن

 


 

 

برادرم، غیرت داری؟

آی پسری که دم از غیرت میزنی و چیزی ازش نمیدونی

آی پسری که دخترارو برای استفاده ابزاری میخوای

آی پسری که زندگیتو پای این عشق بازی ها میزاری

فکر کردی، مردی؟

فکر کردی خیلی کار بلدی؟

فکر کردی خیلی زرنگی؟

نه برادرم،  زرنگ نیستی، زرنگ نیستی چون مرد نیستی

15 thoughts on “ساپورت پوشی! / غیرت داری؟”
  1. ساپورت ربطی به فرهنگ ما نداره این برای بی غیرت کردن یواشکی وعکس العمل مردم دربرابرعمل زشت زنان طراحی شده وهمچنین برای افسار گسیخته کردن شهوت جوانان ودرآینده نه چندان دورتجاوزرادرپی دارد

  2. با سلام
    واقعا حرف حق رو گفتی کاملا این حرکت بی غیرتی هستش خانواده ها باید از این حرکت جلوگیری کنند .چرا مسئولین از این حرکتهاییی که به فرهنگ و دین ما ضربه می زنه جلوگیری نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ما یه روزی شنیدیم تو مجلس این حرکت رو بیان کردن اما واقعا داره هرروز بیشتر میشه تو شهر خودمون اگه غروب بازار یا خیابان هراز قدم زنان چند صدمتری بری خیلی چیزها میشه دید اینها دارن عادی سازی میکنند یکی میاد داخل ماشین خیلی راحت بدون روسری هستش یکی میاد داخل خیابون با شلوار کوتاه و یکی با ساپورت،نمی دونم اینایی که همراشونن واقعا شوهرشونه اگه باشه واقعا بی غیرتی هستش . یکی از بزرگان می فرماید کسی که زیبایی اندیشه دارد زیبایی ظاهر خود را به نمایش نمی گذارد.

  3. مدیریت سایت هراز نیوز
    با سلام
    با عرض خداقوت خدمت جنابعالی و همکارانتان یک تقاضایی برادرانه داشتم که یک بار خدمت شما در یکی از کامنت ها نوشتم که با توجه به اینکه دوستان و مسئولین شهرما مراجعه زیادی به سایت هراز نیوز دارن خواهشمند است یک قسمتی از سایت را برای مشکلات شهروندان قرار بدهید و یا حداقل یک ایمیلی معرفی کنید که شهروندان مشکلات خود را به شما ارسال و شما پس بررسی و صحت بصورت خبر ،خبررسانی کنید.
    پیشاپیش از بذل محبتهای جنابعالی و همکارانتان متشکرم.
    لطفا این کامنت تایید نشود .چون دسترسی به ایمیل شما نداشتم به اینصورت مزاحم شدم .

    با تشکر
    ———————–
    nasiriamoli@gmail.com

  4. چرا این چرتها رو میزنین؟ شما از داعش هم بدترید اگر میدان را به شما بدهند!

  5. با همه احترامی که به سایت هراز نیوز میگذارم انتظار چنین مطلبی نمیرفت ، حرمت شکنی مقبولیت ندارد ، بهتر است کل مطلب برداشته شود.

  6. بله درسته اگه اون مرد غیرت داشته باشه زنش اونجوری نمیگرده حالا این ربطش به داعش چیه؟اگه کسی حرف حق بنویسه وامربه معروف کنه باداعش برابره؟شما خودت یاجزء همین مردایی یا نمیدونی داعش چیه!!!!!!!

  7. چیه آبروی ما رو بردین عکس ساپورت چند تا ملخ خور رو گذاشتی برو سطح شهر چند تا از عکسای ناب رو بزار

  8. جوونا و مردای امروز ، اگه چادر هم داشه باشی چشم چرونی میکنن….

  9. اعتیاد بیکاری دزدی در شهر بیداد میکنه. ولی سا÷ورت مشکل ماست؟ خودت مشکل داری؟
    ———————————
    اعتیاد ، بیکاری ، دزدی و بدحجابی همه مشکل هست

  10. سلام
    درسته اینا شاید الان مشکل نباشه اما در آینده نزدیک مشکلی میشه که نمیشه حلش کرد انشاا… فرماندار جدید آمل هم از خبرهای هراز نیوز حداقل روزی یک بار دیدن کنه و از کامنت ها استفاده و مشکلاتی مثل کارهای غیرقانونی که آقایون در تزریقات انجام می دهند ، بیکاری ، اعتیاد ، دزدی و بدحجابی را حل کنه و یا حداقل حرکتی انجام بده .متشکرم

  11. جای هیچ شکی نیست که بیکاری واعتیاد وفقر ازمعضلات بزرگ

    جامعه است ومبارزه وریشه کنی آنها سرمایه وزمان زیادی می خواهد
    اما واقعا کنترل لباس پوشیدن ودوری از البسه جلف ورفتارهای زننده سرمایه زیادی لازم دارد؟؟!آیا باید باری ازدوش مشکلات جامعه برداشت یا برآن افزود؟؟ ما همین مردمی هستیم که شبهای قدر ومحرم درمحافل خدا واهل بیت جولان می دهیم واشک ندامت می ریزیم اما صد حیف وهزاران حیف که فقط مجلس پر میکنیم وبعدش غیرت دینی ما پر!!!!
    آقایون شما رو به اعتقادی که بخدا دارین جلوی زنها وخواهرهاتونوبگیرین تا اینطور چندش آور توخیابانها نگردند مرگ هر لحظه درکمین همه ماست

  12. سلام
    جهت اطلاع آقا یا خانوم پیگیر
    فرماندار که نمیتونه سر مردم چادر بذاره فکر کنم ایشونو با استغفرالله پیامبر اشتباه گرفتی..

  13. سلام به نظر من هر کسی اختیار تیپ ولباسش تحت خودش وخانواده اش است ما مردها باید خودمان را کنترل کنیم اینو ننوشتو تا بگم من دوستداره ساپورت اما هرکس تحت اختیارش است از قدیم دره دروازرو میشه بست اما دهن مردمو ن این مثال ربطش به ساپورت این است که شما نمیتوانی به کسی نگید این طور لباس بپوش و…… امیدوارم نظره منو تحقیر وبد برداشت نکنید من 18 سالمه وهنوز خیلی خامم برای این چیزا اما چیزی که داشتم رو کردم شب روز همگیتون تا اخر عمر خوش پویا از تهران.

  14. سلام من یه عذر خواهی بدهکاره شما هستم به شما مدیر سایت هزاز نیور ببخشید اگه نظرم اگه بی شرمانه بود اما اعصابم سر این دخترای ساپورت پوش سر رفته بابا مدیر سایت هزار نیوز چرا ثبت نکردی کاش ولی شما مدیری روز خوش وشبتون فابریک این دخترا فکر کردن زرنگن….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *