هراز نیوز: به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آمل، به مناسبت روز خبرنگار، حمید محمدنسب، مدیر آموزش و پرورش آمل در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه گفت: خبرنگار با انتقادات سازنده و پیشنهادات خود به توسعه جامعه کمک می کند.

محمدنسب با تبریک این روز به خبرنگاران اظهار داشت: پروردگار عالم به شما خبرنگاران ذوق نگارش داده و شما باید اشاعه دهنده فرهنگ اسلامی در بین مردم و جامعه باشید.

مدیر آموزش و پرورش آمل با بیان اینکه خبرنگاری شغلی پر مخاطره است ابراز داشت: در کنار هم قرار گرفتن ظرفیت آموزش و پرورش و خبرنگاران موجب توانمند شدن هرچه بیشتر دستگاه تعلیم و تربیت خواهد شد.

وی خبرنگار را عاملی مهم در به چرخه در آوردن اطلاعات روزمره در جامعه دانست و گفت: خبرنگار با انتقادات سازنده و پیشنهادات خود به توسعه جامعه کمک می کند.

وي افزود تعهد،بصيرت ، روشنگري ،بيان حقائق ، انتقادمصفانه و سازنده ، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام و پرهيز از منهيات ديني واخلاقي بخشي ازآرمانهاي شهيدان والامقام عرصه اطلاع رساني است كه ميراث عظيم اخلاق رسانه اي را براي قشر فرهنگ ساز و خدوم اصحاب رسانه برجاي نهاده اند تا با در نظر گرفتن ارزشهاي اين فرهنگ غني ، رسالت خويش را به نحو مطلوب تحقق بخشند .

حمید محمدنسب کار خبرنگاران را در جنگ نرم بسیار حساس دانست و تصریح داشت: امروز دشمنان ما تلاش می کنند تا اذهان مردم را نسبت به ولایت فقیه به انحراف کشانند و خبرنگاران باید نسبت به ولایت و ولایتمدار بودن خبرها همت گمارند.

محمدنسب اذعان داشت:خبرنگاران با صداقت و بصيرت، ادارات و مسئولان را نقد عالمانه مي كنند و نيت خبرنگاران مقدس است.

One thought on “نشست صمیمی مدیر آموزش و پرورش آمل با اصحاب رسانه + عکس”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *