آقایان اگر خودشان وقت حضور در اینگونه مراسمات ورزشی را ندارند حداقل به میزبان احترام گذاشته و به جای خود شخص دیگری را بفرستند.

انتقاد شدید عضو شورای شهر ساری به مدیر کل ورزش و جوانان استانمراسم افتتاح نخستین کلاس آموزشی بانوان در سبک تانک ایل مودو روز گذشته در ساری برگزار شد.

در این مراسم که سالاری مسئول سبک تانگ ایل مودو کشور؛ مدیر دفتر امام جمعه کیاسر، قلی زاده و جمالی رییس و نائب رییس هیات ورزش های رزمی استان؛ مربیان و دست اندرکاران و ریسس هیات ورزش های رزمی ساری و جمعی از علاقمندان به ورزش حضور داشتند، کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر ساری به گسترش ورزش در میان جوانان اشاره کرد و افزود: ما وظیفه داریم که نسبت به اشاعه ورزش حمایت کنیم.

او همچنین به فقر حرکتی در میان بانوان بر اساس آمار موجود اشاره و افزود: از اینکه می بینیم نخستین کلاس سبک رزمی تانگ ایل مودو برای بانوان مازندران در ساری افتتاح شده بسیار خوشحالیم و در حد بضاعت خود از این بانوان و رشته های ورزشی حمایت خواهیم کرد.

این عضو شورای اسلامی استان در ادامه با انتقاد شدید نسبت به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران وبریمانی رییس اداره ورزش و جوانان ساری اعلام کرد:در حالیکه امروز مهمانان زیادی از شهرهای دیگر در ساری داشته و حتی مسئول کشوری این سبک در این جلسه حضور دارند علیرغم دعوت قبلی هیچ نماینده ای از اداره کل ورزش و جوانان مازندران واداره ورزش و جوانان ساری در این جلسه حضور ندارند.

او در ادامه تصریح کرد:آقایان اگر خودشان وقت حضور در اینگونه مراسمات ورزشی را ندارند حداقل به میزبان احترام گذاشته و به جای خود شخص دیگری را بفرستند.

یوسفی اعلام داشت: در جلسه عمومی شورای اسلامی شهر ساری از صحن علنی مراتب اعتراض خودم به این مساله را اعلام خواهم کرد.

یادآور می شود رشته تانگ ایل مودو از ورزش های کشور کره بوده که در مازندران در رده آقایان فعالیت داشته که از روز گذشته شروع به کار بانوان در این رشته رزمی مهیج آغاز شده است.شمال نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *