هرازنیوز :در پی اعلام نشست خبری نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه، به دلیل عدم حضور به موقع وکیل مردم مازندران اصحاب رسانه محل جلسه را ترک کردند.

در پی اعلام نشست خبری نماینده مجلس در روز شنبه 10 خرداد راس ساعت 7:30 صبح، عدم حضور به موقع وکیل مردم ماززندران و تاخیر 45 دقیقه ای وی ، اصحاب رسانه محل جلسه را ترک کردند.

به گزارش شمال نیوز، نشست خبری کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه استان بنا بر دعوت از طریق ایمیل و پیامک از سوی دفتر مجمع نمایندگان استان مازندران قرار بود ساعت 7:30 صبح شنبه 10 خرداد در محل دفتر مجمع نمایندگان برگزار شود.

پیگیری های خبرنگار شمال نیوز حاکی است، پیامک اصلاحیه ساعت برگزاری این نشست از سوی دفتر ارتباط مردمی علیپور مبنی بر اینکه این نشست ساعت 8 صبح شنبه برگزار خواهد شد به تنها تعداد کمی از خبرنگاران ارسال شد.

بر اساس این گزارش، خبرنگاران پس از 45 دقیقه انتظار محل نشست را ترک کردند تا مدیران استان وقت شناسی را همچون خبرنگاران در سرلوحه ی مدیریتی خود قرار دهند.

در این نشست قرار بود این نماینده خدمتگزار مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارش دو سال خدمتگزاری خود بپردازد.

همچنین در دعوتنامه دفتر مجمع نمایندگان استان از اصحاب رسانه درخواست شده یود تا با شرکت در این نشست انتقادات، پیشنهادات، راهکارها و دیدگاه های خود را پیرامون توسعه استان مازندران ارائه نمایند.

امیدواریم این تاخیر یا عدم هماهنگی در اطلاع رسانی توجیه ای قابل قبول برای اصحاب رسانه داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *