روزبه نصیری آملی

هراز نیوز :قال علی علیه السلام عن قول رسول الله صلی الله علیه و آله : و یقول الله عزّوجلّ انا خلیفته فی اهله و من ارضاهم فقد ارضانی و من اسخطهم فقد اسخطنی.

حضرت امیر علیه السلام در ادامه حدیثی مفصّل که در باب مقام شهید از قول رسول خدا بیان داشته اند می فرماید :خداوند می فرماید من جانشین شهید در خانواده او هستم، هر کس رضایت آنها را جلب کند رضایت مرا جلب کرده و هر کس آنها را به خشم آورد مرا به خشم آورده است.

خالصانه به حسینیه ثار الله سپاه امل آمده‌ بودیم  تا زيارتتان كنيم و با دل‌هاي خسته اما اميدوارتان ، بگوییم که ما هم امروز همسنگر پدران آسمانی هستیم .

امشب در شب ولادت امیر مومنان(ع) دعوت تان را اجابت کردیم تا خدا را در اين حسینیه  خون خدایی با بغض‌هاي شكسته فرا بخوانيم و بگوييم كه شهدا! ما شما را فراموش نكرده‌ايم..

ما آمديم تا بگوييم كه شما و فرزندان شاهد تان  فرقی نمی کند قاسم ، اسماعیل ، محمدرضا ، علی ، محمود و… هرکدامتان  روح و نفس این شهر هستید .

 آمده‌ايم تا بگوييم هان شما ها با پدر ترین فرزندان این شهرید که بی پدران شاید بخواهند از شما معبری باز کنند برای عقب نشینی ، عقب نشینی از هویت آن مردان آسمانی ، هم نفسان باکی نیست مردانه بایستید .

حواسمان باشد  عاشورايي ديگر در پيش است و این بار نباید حسین(ع) بر بالای نیزه قرآن بخواند ونباید قرآن بالای نیزه هویت مان را  از ما بگیرد .

یاد مان باشد ما علوی تباریم و سیلی عمری صفتان انگیزه مان را برای ایستادن پای ولایت صد چندان خواهد کرد .

آمده ایم تا بگوییم پای آرمان های آ ن مردان آسمانی و پیر و مرادشان و امیر امروز قافله بصیرت  جانمان را هم تقدیم می کنیم .

حرف مرد وسط آمد ، تا در این گرد و غبار تغافل و تسامح  دچار فراموشی نشدم ، بگویم!

مردان مرد ، خلف صالح پدران آسمانی ، در این زمانه نامرد پرست  ، میلاد حضرت علی (ع) و روز مرد بر شما و پدران آسمانی تان مبارک باد .

3 thoughts on “پدران آسمانی”
  1. آقاي نصيري با سلام: واقعا ممنون از اين مطلب بي نظير و جالب شما. منتظر دل نوشته هاي بعدي شما هستيم.

  2. روزبه خان، از لطف مستدام جنابعالی به فرهنگ شهید و شهادت کمال سپاس را داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *