هراز نیوز : دومین همایش نظام مهندسی ساختمان مازندران با شهرداران و روسای شوراها اسلامی مازندران در سالن اریکه آریایی آمل در حالی برگزار شد که با حاشیه  های زیادی همراه بود .

*قرار بود  این همایش  با حضور  دکتر حناچی معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی ،دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران، نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي ، مديران كل استان ، شهرداران و اعضاء شوراي اسلامي شهرهاي استان برگزارشود که نه معاون وزیر راه و شهر سازی و نه استاندار و حتی معاون عمرانی استاندار مازندران نیز حضور نیافتند .

*همایش نظام مهندسی با دو ساعت و نیم تاخیر آغاز شد .

*شهرداران و اعضای شورای شهرهای استان به جز آمل  هم استقبال خوبی از این همایش نکردند و تقریبا یک سوم سالن همایش پر شده بود .

*ایرج علیپوررئیس کمیسیون شوراها و صدور پروانه استانداری مازندران  ،تورج ناییج‌پوررئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران از جمله سخنرانان این همایش بودند .

*برخی از از مهمانان نیز تصمیم گرفتند در طول همایش استراحت کنند .

*رییس کمیسیون شورا ها گفت :بیش از 50 سال است به‌دنبال طرح‌های تفصیلی و جامع‌ شهرها هستیم اما هنوز نتوانستیم در زمینه توسعه و برنامه‌ریزی شهری به خوبی عمل کنیم!

 

 

IMG_1924 IMG_1925 IMG_1929 Photo-0104442

5 thoughts on “حاشیه های دومین همایش نظام مهندسی ساختمان مازندران +عکس”
  1. این نوع استراحت ها در اینگونه همایش ها در سطح کشور چیز جدید و تازه ای نیست .
    شاید دلیل این گونه استراحت ها بی محتوی بودن همایش ها و شاید هم کم توجهی افراد باشد .

  2. در اینجور همایش ها یا چن نفری خوابن یا باهم حرف می زنن..اونایی هم که بیدارن یا با گوشیشون اسمس بازی می کنن یا اصلا حواسشون به محتوا نیست

  3. اینجا معلوم میشه که کدام مسئول اهل کاره و بیشتر کار می کند وصبح زود از خواب بیدار می شوه . این مسئول دلسوز هم صبح ساعت 5 از خواب بیدار شده و گشت زنی در شهر را آغاز میکند . شورای شهر دستتان درد نکند .

  4. با وجود عواملی که با رابطه یک شبه ره صد ساله را میرن توقع زیادی نیست….جالبه بدونید مهندس ث ب اتی متولد1360درحالی که 2سال امریه سربازی در ادارهی بودند به لطف تخصصشون مدیر معماری و شهرساری کل استان شدند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    قضاوت با شماست ،خواهشن توجه کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *