همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، سید جعفررسولی سرپرست فرمانداری ویژه آمل در مراسم افتتاح مرکز ساماندهی متکدیان در روستای قلعه کش دشت سر عنوان کرد آمل دومین شهر استان مازندران می باشد که اقدام به ساخت مرکزی جهت ساماندهی متکدیان کرده است.

 

سرپرست فرمانداری ویژه آمل در این افتتاحیه که عصر شنبه 12 بهمن با حضور معاونت سیاسی و امنیتی استان، نماینده قائم مقام وزیر کشور در امور فرهنگی و اجتماعی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان و جمعی از روئسای ادارات شهرستان برگزار شد تاکید کرد تا پیش از این نیز مراکزی درراستای این هدف وجود داشته و به روش های سنتی، اقدام به جمع آوری متکدیان در سطح شهر می کردند.

وی همچنین افزود، ستاد جمع آوری این افراد با تعامل و مشارکت سازمان بهزیستی و شهرداری آمل به ساخت مرکز دائمی ساماندهی متکدیان همت نهاد تا درجهت پرونده سازی و جداسازی متکدیان در سطح شهر فعالیت کند.

 

همچنین علی طالبی دادستان شهرستان آمل در ادامه با اشاره به ماده 712 قانون مجازات اسلامی مبنی بر اینکه تکدی گری جرم محسوب می شود خاطر نشان کرد دادستانی شهرستان آمادگی خود را جهت شناسایی و ساماندهی متکدیان اعلام می دارد.

 

فائزه سلیمی، هراز نیوز

One thought on “افتتاح مرکز ساماندهی متکدیان در آمل”
  1. عالی میشه درابن صورت و از ضرورت های جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *