دکتر فاضل لاریجانی رییس واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی در بازدید از نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم نیم سال اول تحصیلی این واحد دانشگاهی بیان داشت: بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده در ابتدای ترم امتحانات نیمسال اول از تاریخ 14 دی ماه آغاز و تا روز هفتم بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

رییس واحد علوم و تحقیقات آیت الله آملی از برگزاری امتحانات این دانشگاه در دانشکده تربیت بدنی به صورت یکپارچه خبر داد و تاکید کرد: برای بالا بردن کیفیت برگزاری امتحانات برای دومین سال است که امتحانات به صورت یکپارچه اجرا می‌شود و روزانه در 4 نوبت امتحان برگزار شده و در هر نوبت نزدیک به 700 دانشجو امتحان می‌دهند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص پذیرش دانشجو در رشته دکتری داروسازی بیان داشت: منتظر حضور قریب‌الوقوع مسوولان وزارت بهداشت برای بازدید نهایی از امکانات موجود در خصوص پذیرش دانشجوی دکتری داروسازی هستیم.

لاریجانی همچنین در محوطه سالن برگزاری امتحانات در جمع دانشجویان حاضر شد و دستورات لازم را برای حل مشکلات برخی دانشجویان صادر کرد.

ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد  تا روز شنبه تمدید شد

دکتر سید احمد شهیدی معاون آموزشی واحد آیت الله آملی در حاشیه این بازدید با اعلام اینکه علاوه بر مراقبین از دوربین‌های مدار بسته نیز در سالن امتحانات استفاده می‌شود تاکید کرد: همه این اقدامات در راستای کیفی سازی سیستم آموزشی در واحد آیت الله آملی اجرایی شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه دانشجویان می‌بایست نیم ساعت قبل از برگزاری امتحان در جلسه حاضر باشند توصیه کرد: دانشجویان سعی کنند استراحت کافی داشته باشند و چند ساعت قبل امتحان مطالعه را متوقف نمایند.

معاون آموزشی واحد آیت الله آملی در قسمت دیگری از سخنانش گفت: ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی سال 92 تا روز شنبه 92/10/21 تمدید شد.

وی گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

شهیدی در ادامه افزود: هر داوطلب می‌تواند نسبت به انتخاب 10 رشته/محل متناسب با مجموعه امتحانی خود اقدام کند.


2 thoughts on “حضور قریب‌الوقوع مسوولان وزارت بهداشت برای دکتری داروسازی در آمل”
  1. وقتی خبر از دانشگاه آزاد واحد آمل میزارین بهتره لینک سایت دانشگاه هم در خبر گنجانده شود.

  2. بازهم نشون دادید بی وجود هستین وبی منطق!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *