هراز نیوز :راننده جوان تاکسی در کرج سخنان حیرت انگیزی را بیان میکرد که قابل تأمل است.

فساد زیر پوست شهر از زبان یک راننده تاکسی کرجی

وی ۱۵ سال است که به این حرفه اشتغال دارد و به قول خودش آدمها را که ببیند در نگاه اول میفهمد چه در چنته دارند.

این راننده تاکسی که نخواست نامش فاش شود درگفتگو با خبرنگار ما میگوید : با ۱۵ سال تجربه همراه شدن و هم صحبت شدن با مردم شهر میتواند کتابی قطور از اتفاقات و مسائل بنویسد.

این راننده تاکسی میگوید خطر زنان خیابانی برای رانندگان تاکسی ها و حتی سواری های مسافر کش از خطر زورگیر ها و سارقان بیشتر است ، به نحوی که این زنان وقتی سوار ماشین های مسافرکش می شوند به راحتی خواسته خود را با رانندگان مطرح میکنند و برخی از آنان در مقابل امتناع مرد راننده ، تهدید به ایجاد سرو صدا و آبروریزی می نمایند.

وی با بیان اینکه مغازه داران و دکه داران نیز از این مشکل مستثنی نیستند در اظهار نظری عجیب و وحشتناک میگوید : گاهی تعداد این زنان آنقدر زیاد به نظر میرسد که آدم خیال می کند نیمی از زنان شهر اینگونه عمل میکنند ، در حالی که اینطور نیست.این راننده ادامه میدهد فقر واعتیاد یکی ازمهمترین علل رفتار این زنان است و دربرخی موارد هم زنان مذکور به کمبود محبت و عدم توجه به خود برای دست زدن به اعمال خلاف شرع و قانون اشاره میکنند.

وی از حضور دختران معتاد به شیشه و کراک در جای جای شهر میگوید واظهار تأسف میکند که چهره جامعه با وجود چنین مسائلی خدشه دار میشود وجوانان زیادی به انحراف و مشکلات ناگوار دچار می شوند و اضافه میکند ، در افراد دوروبرش بوده اند کسانی که به دام اعتیاد از این طریق افتاده اند.

این راننده تاکسی همچنین به مزاحمتهایی که برای زنان شهر توسط مسافرکش نما ها و رانندگان خود روهای عبوری ایجاد میشود اشاره میکند و میگوید ، زنان خوب وعفیف جامعه ما با این مشکل مواجه هستند و اگر به این مسئله توجه کنند که برای عبور و مرور از تاکسی و اتوبوس استفاده شود ، بسیاری از مشکلات اینچنینی کم خواهد شد.

 

وی در پایان خاطر نشان میکند زنان ما با حجاب و نحوه رفتار خود میتوانند از خطراتی که برای ایشان در جامعه توسط افراد خلاف کار و دارای مشکلات اخلاقی به وجود می آید در امان باشند و این مسئله شامل مردان نیز میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *