مراسم معارفه رئیس جدید پ‍‍ژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم در مشهد در حالی برگزار شد که رئیس جدید این پژوهشگاه از عوامل و محکومان فتنه 88 تقدیر کرد.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که مراسم معارفه دکتر رضا قراخانلو به عنوان رئیس جدید پ‍‍ژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم در مشهد که اوایل دی ماه با حضور دکتر صدیقی، معاون وزیر علوم و برخی از اساتید گروه تربیت بدنی دانشگاه فردوسی و دانشگاه آزاد مشهد و کارکنان پژوهشگاه در محل سالن جلسات پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد با حاشیه هایی همراه بوده است.

در این مراسم دکتر قراخانلو طی سخنانی از دکتر معین، وزیر علوم دولت اصلاحات و از فعالان فتنه 88 و محسن صفایی فراهایی از محکومان فتنه 88، تقدیر کرده است.

قراخانلو در سخنان خود از معین به عنوان استاد خود یاد کرده و در ادامه ضمن یادآوری آموخته های فراوان خود از دکتر معین، با صراحت از دکتر معین به عنوان خط دهنده اصلی وزارت علوم در دوره جدید یاد می کند!

این سخنان قراخانلو با تعجب حاضران در جلسه مواجه می شود به گونه ای که برخی از حاضران قصد ترک جلسه را در اعتراض به این سخنان داشتند که بنا بر مصلحت اندیشی هایی از این اقدام خودداری می کنند.

برخی از منابع خبری به مشهد پیام اطلاع دادند که علت انتخاب رضا قراخانلو، این بوده که وی به علت نقش آفرینی در فتنه 88 و هشدارهای نهادهای امنیتی نتوانسته به پست های مهم در وزارت ورزش و جوانان دست یابد.

گفتنی است علی رغم هزینه های مادی و معنوی فراوان انتقال پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی از تهران به مشهد و ارتقای این مرکز به پژوهشگاه در سال 1391 شاهد آن هستیم که برخی از محافل در وزارت علوم به دنبال انتقال مجدد این مجموعه به تهران هستند.

این مهم باعث نگرانی بسیاری از کارکنان فعال در این مجموعه از آینده شغلی خود شده است و همچنین نگرانی محافل علمی ورزشی استان را به دنبال داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *