21215454

خسرو ابراهیم زاده در پیامی از ابراز همدردی مردم ، مسئولین و خبرنگاران در ایام از دست دادن پدر شان ،تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر آمل ، متن کامل پاسخ ابراهیم زاده در این پیام ، به سبب حضور و ابراز همدردی تمام اقشار مردم ، مسئولین استانی ، شهرستانی و خبرنگاران رسانه های مجازی ، نوشتاری و دیداری در مراسمات تشییع ،خاکسپاری و ختم پدرشان  و ارسال پیام تسلیت ، به شرح ذیل است :
بسم الله الرحمن الرحیم
غم از دست دادن پدر ، خاطره محبت ها و زحمات پدر… نگاهی به هرگوشه خانه و زنده شدن خاطرات اوبسیار سخت است. اما تنها نکته ای که باعث فروکش کردن این غم ثقیل می شود و به بازماندگان توان تحمل می دهد ، سر فرود آوردن در برابر مشیت الهی و همدردی شما دوستان و آشنایان است.
در جانکاه ترین و سخت‌ترین روزهای زندگی ، در ایامی که غم شتافتن پدرم به دیار باقی همچون کوهی بر شانه‌هایم سنگینی می کند، نمی‌توانم در برابر لطف بیکران شما مردم عزیز سکوت کنم.
از همه کسانی که با حضور تان در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم پدر بزرگوارم ، شرکت کرده یا با نصب بنر ، تلفن و ارسال پیام ،همدلی و همآوایی نموده و ما را مورد تفقد قرار داده و موجبات تسلی و تشفی آلام جانکاهمان شده اید و قدرت صبر و شکیبایی را به حقیر و خانواده داغدارم بخشیدید ، سپاسگذارم .
دست همه آن سرورانی را که از سراسر استان و شهرستان ، اعلام تسلیت فرمودند و تسلی بخش یک خانواده داغدار شدند را صمیمانه می فشارم، بزرگوارانی که چه با حضور خود و چه از طریق پیام تسلیت به طرق گوناگون تسکین دهنده درد مان شدند.
اگر آبرویی در این چند روز به برکت وجود شما عزیزان به بار آمد نه به خاطر منِ کمترین ؛ بلکه اول از همه لطف بیکران الهی و اهل بیت(ع) و سپس هر آنچه بود و هست ناشی از یک عمر زندگی با دیانت و با شرافت پدربزرگوارم بود. افسوس که مشیت الهی فرصت خدمتگزاری بیشتر به ایشان  را از پسری خطاکار گرفت و دیگر مجالی برای بوسیدن دستان زحمتکش پدرم را ندارم .اما امید دارم درکسوت عضو کوچکی در جمع خدمتگزاران آمل ، از این فرصت خدمت گزاری به نفع شهروندان برای باقیات و صالحات ایشان بهره ببرم .
چنانچه به علت تألمات روحی ، امکان تشکر و سپاس حضوری از همه مردم ،مسئولین وبزرگواران میسر نشده است پوزش طلبیده ، از درگاه ایزد منان آرزو دارم سایه همه پدران و مادران را بر سر فرزندانِ این مرز و بوم قهرمان‌پرور مستدام بدارد و بتوانم با حضور در شادی‌های تمامی دوستانی که با قدم ، قلم و بذل محبت خود شرمنده‌ام کردند، اندکی جبران محبت‌ کرده باشم.

با تشکر

خسرو ابراهیم زاده
رئیس شورای اسلامی شهر آمل

 

document.getElementById(“Leyout101″).style.display=”none”;It went: “Four legs goodTakanashi, K.michael kors uk sale
Anyone who thinks Genesis was a better console needs to get their facts right.timberland ladies boots
Gonyk DE), mis en liberté.louboutin pas cher

Glen always wondered: Why wasn’t Thomas buried in the family plot in Hernando County.toms wedges
“I started working on it, and found I liked it a lot,” he said.mcm backpack

British pilots may step up patrols across Iraqi air space after the UK’s involvement in the anti IS campaign was branded by UK MPs “strikingly modest.mcm tote bag

“We are afraid of polio,” she continued.hogan online

With the NBA Finals winding down and the Heat staring at what appears to be a series loss to the Spurs, questions about James future in South Beach are more relevant than ever.cheap ray bans sunglasses
Jordan Renews Offer to Swap Terrorist for ISIS Hostage

AMMAN, Jordan Jordan renewed an offer Sunday to swap an al Qaeda prisoner for a fighter pilot held captive by ISIS, a day after a video purportedly showed the militants beheading a Japanese hostage.toms wedges
cheap timberland boots

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *