هراز نیوز:در کشور ما همیشه اتفاقات خوب و بد زیادی می افته و آدمهای بسیاری مستقیم و یا غیر مستقیم با اونها در ارتباط هستن،اخبار زیادی منتشر میشه و ما از کنار بسیاری از این خبرها به آسانی رد میشیم در این بخش  هر باردرآخرین روزهای هفته ، افراد و وقایع رو بر حسب اعمال و کارهاشون دسته بندی کنیم :خوب ، بد ، زشت و  یک ناترینگ  برای اینکه بعضی ها به خودشون بیایند!!

 

زشت:اين هفته تعلق ميگيره به مسولین اداره راه که با توجه به ایام تعطیلات هیچ فکری به حال بعضی از تونل های جاده هراز نمی کنند که هم مشکل روشنایی داره و هم بعضی هاشون شدیدا به علت آبگرفتگی داخلی آسیب های جدی دیده !

بد: اين هفته  مشترکا تعلق ميگيره به ورزشکار دومیدانی کاری که به رغم وجود مشکلات نقاط قوت رو ندید و با یک شبکه بیگانه بر علیه کشورش مصاحبه کرد، آقای ورزشکار رسم مردانگی این نیست  و همچنین به تمامی مسوولین کمپهای ترک اعتیاد که متاسفانه هنوز باور نکردند اعتیاد یک بیماریه و برخورد های زننده ای رو با مراجعین خود دارند

خوب: اين هفته به تصویب نهایی طرح یوزپلنگ ایرانی بر روی پیراهن تیم ملی فوتبال در جام جهانی تعلق می گیره تا شاید یه خورده به فکر داشته هامون باشیم .

ناترينگ: اين هفتهرو به خودمون میزنیم ، همه ما که شاید اونجوری که باید هنوز ادای احترام به مادر و پدر شهدا نکردیم، دیدن روایت فتح نکاتی رو به ما یاداوری میکنه، ناترینگ هفته با شدت به خودمون که آسایش امروز را مدیون صبر و شکیبایی این مادران و پدران و رشادت فرزندان رشیدشون هستیم. 

مهیار کمانگری

3 thoughts on “مصاحبه ورزشکار دومیدانی با رسانه بیگانه”
  1. ستون جالبیه خوشحال میشم ناترینگاش واقعن تلنگر خوبیه شادی روح تمامی شهدا صلوات ممنون هراز نیوز گاهی نیاز داریم به این تلنگرها

  2. اقا جاده هراز رو در یابید کار خوب و بد نیست اقا کی به داد ما میرسه یوژپلنگ چیه اقا درختای جنگل کو د

  3. منت ديروز از تهران اومدم اقا اين تونل دو و سه اصلا نور نداره اقايون بسه چقدر ميخورين

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *