در احکامی جداگانه از سوی شهردار آمل محمد طبری به سمت مسئول جدید واحد طراحی و نظارت شهرداری آمل (واحد فنی) ، آصف بهاری به سمت مشاور شهردار و اسدا… نوایی به سمت سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی سازمان آتش نشانی (ساخا) این شهرداری منصوب شدند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری آمل ، احمد امیرسلیمانی شهردار آمل در مراسم معارفه مسئول واحد طراحی و نظارت ، مشاور و سرپرست دانشگاه علمی کاربردی ساخا که با حضور نائب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونین شهردار ، مدیران عامل سازمان ها و برخی از مسئولین دوایر شهرداری در سالن اجتماعات شهرداری آمل برگزار شد ضمن تبریک میلاد باسعادت هفتمین ستاره آسمان ولایت و امامت امام موسی کاظم (ع) گفت : خوشبختانه با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و همت همکارانمان در مجموعه شهرداری پروژه های خوبی را افتتاح نمودیم و امیدواریم پروژه هایی که در حال حاضر در دست اجرا داریم طبق برنامه زمان بندی به اتمام برسد .

امیرسلیمانی افزود : پروژه بلوار ولایت شمالی را در دستور کار داریم که در حال تملک پلاکهای واقع در مسیر هستیم و در آینده ای نزدیک با قدرت تمام عملیات اجرایی این پروژه را شروع خواهیم کرد تا با بازگشایی این بلوار ترافیک هسته مرکزی شهر کاهش یابد .

شهردار آمل در بخش دیگری از سخنانش گفت : امیدوارم با ورود سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی ساخا شاهد ارتقاء آموزش و ساماندهی بیشتر دانشگاه باشیم .

مسعود تسلیمی نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه هدف مجموعه شورا و شهرداری بالندگی شهر ، پیشبرد و پیشرفت امورات شهری است گفت : امیدوارم دانشگاه علمی کاربردی ساخا پاسخگوی مطالبات دانشجویان باشد و شاهد پیشرفت روز افزون آن باشیم .

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاشهای آصف بهاری مسئول سابق واحد طراحی و نظارت شهرداری و عبدالعلی رویان رئیس سابق دانشگاه علمی کاربردی ساخا احکام محمد طبری به عنوان مسئول جدید واحد طراحی و نظارت شهرداری ، آصف بهاری به عنوان مشاور شهردار و اسدا… نوائی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علمی کاربردی ساخا به آنها اعطاء شد .

لازم بذکر است محمد طبری پیش از این به عنوان مسئول واحد بازرسی فنی ساختمان شهرداری آمل و شهردار گزنک ، آصف بهاری به عنوان مسئول واحد طراحی و نظارت شهرداری آمل و اسدا… نوایی به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه ساخا انجام وظیفه می نموده اند .

هراز نیوز  انتصاب های اخیر را به این عزیزان تبریک میگوید

8 thoughts on “اسدا… نوایی سرپرست ساخا شد”
  1. انتصاب اقای مهندس طبری به این سمت تبریک میگم . فردی بسیجی و همیشه در صحنه و بسیار کوشا هست
    امیدوارم بتواند تغییرات مهمی در قسمت خودش ایجاد بکنه

  2. با ارزوی موفقیت روز افزون برای استاد نوایی عزیز

  3. عزیزم ساخا یعنی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی باید بگویید سزپرست دانشکاه ساخا نه سرپزست ساخا . موفق باشید

  4. با عرض تبریک وآرزوی موفقیت روز افزون برای مهندس اسدا… نوایی

  5. جناب آقای مهندس نوائی:
    انتصاب جنابعالی را به سمت سرپرست موسسه علمی کاربردی ساخا آمل را تبریک عرض می نمائیم و از درگاه یگانه قادر متعال آرزوی موفقیت در انجام ماموریت محوله را خواستاریم.

  6. جناب آقای مهندس نوایی
    تبریک صمیمانه من و تمام ورودی های دی88 را بذیرا باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *